ارسال به دیگران پرینت

کشف انبار مهمات داعش در غرب عراق

در داخل این انبار ۲۰ بمب مغناطیسی، ۱۰ کمربند مواد منفجره، ۲۰ دستگاه انفجاری، ۱۱۹ بمب دست‌ساز، ۲۵۰ چاشنی برقی و معمولی انفجار و دو رول فیوز کوارتز کشف کردند.

کشف انبار مهمات داعش در غرب عراق

دستگاه اطلاعات عراق امروز (شنبه) انبار اصلی مهمات و مواد منفجره گروه تروریستی داعش را در استان الانبار که یک سوم مساحت غرب عراق را تشکیل می‌دهد، کشف کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دستگاه اطلاعات عراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیپ‌های این مرکز در استان الانبار توانستند انبار اصلی مهمات و مواد منفجره تروریست‌های موسوم به "ولایت الانبار" در گروه تروریستی داعش را در مناطق بیابانی این استان نزدیک به شهرستان هیت در منطقه کبیسه در غرب کشور شناسایی و ضبط کنند.

دستگاه اطلاعات عراق گزارش داد: گروه تروریستی داعش قصد داشت از مهمات و مواد منفجره این انبار برای اجرای عملیات‌های تروریستی در شهرستان‌های استان الانبار (هیت، فلوجه و الرمادی) استفاده کند.

در ادامه این بیانیه فاش شد: تیپ‌های نیروهای اطلاعاتی عراق در داخل این انبار ۲۰ بمب مغناطیسی، ۱۰ کمربند مواد منفجره، ۲۰ دستگاه انفجاری، ۱۱۹ بمب دست‌ساز، ۲۵۰ چاشنی برقی و معمولی انفجار و دو رول فیوز کوارتز کشف کردند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: مهمات یاد شده جمع آوری و مصادره شده و به مسؤولان مربوطه تحویل داده شدند.

دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد: این عملیات با تلاش نیروهای مرکز و بر اساس اطلاعات دقیق و مهمی که از سوی برخی منابع منتقل شدند، کلید خورده و اجرا شد.

نیروهای دستگاه اطلاعات عراق پنج‌شنبه نیز با همکاری فرماندهی نیروهای مرزی موفق شدند دو مخفی‌گاه گروهک‌های داعشی را در منطقه النهدتین در عمق صحرای الانبار شناسایی کنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه