بمب | یگانهای گارد ملی به دیوان عالی آمریکا اعزام شدند
| یگانهای گارد ملی آمریکا در حال اعزام به ساختمان دیوان عالی هستند. این ساختمان به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شده است.
| یگانهای گارد ملی آمریکا در حال اعزام به ساختمان دیوان عالی هستند. این ساختمان به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شده است.
دیدگاه تان را بنویسید