ارسال به دیگران پرینت

تحلیف بایدن | سوئیس به اتباع خود در خصوص سفر به آمریکا هشدار داد

وزارت امور خارجه سوئیس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به احتمال بروز تظاهرات و درگیری در آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید این کشور، به اتباع خود در خصوص سفر به آمریکا هشدار داد. وزارت امور خارجه سوئیس در این اطلاعیه تصریح کرده است: با توجه به تغییر رئیس‌جمهور ایالات متحده، مقامات آمریکایی در خصوص احتمال بروز درگیری، تظاهرات و ناآرامی در اطراف ساختمان‌های دولتی در واشنگتن‌ دی‌سی (پایتخت) و ایالت‌های این کشور هشدار داده‌اند.


تحلیف بایدن | سوئیس به اتباع خود در خصوص سفر به آمریکا  هشدار داد

وزارت امور خارجه سوئیس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به احتمال بروز تظاهرات و درگیری در آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید این کشور، به اتباع خود در خصوص سفر به آمریکا هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه سوئیس روز شنبه طی اطلاعیه‌ای به اتباع خود در خصوص سفر به آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا هشدار داد.

 

وزارت امور خارجه سوئیس در این اطلاعیه تصریح کرده است: با توجه به تغییر رئیس‌جمهور ایالات متحده، مقامات آمریکایی در خصوص احتمال بروز درگیری، تظاهرات و ناآرامی در اطراف ساختمان‌های دولتی در واشنگتن‌ دی‌سی (پایتخت) و ایالت‌های این کشور هشدار داده‌اند.

این وزارتخانه در ادامه اطلاعیه خود با اشاره به اینکه ممکن است نهادهای مربوطه در آمریکا اقدام به اعمال وضعیت اضطراری و یا مقررات منع آمد و شد در برخی مناطق کنند، از اتباع سوئیس خواسته است که در صورت سفر به آمریکا از نزدیک شدن به هرگونه تجمع و تظاهرات خودداری کرده و از دستور العمل‌های صادره از سوی مقامات محلی پیروی کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه