ارسال به دیگران پرینت

بمب‌گذاری دیگر در نیویورک |نیروهای ویژه تحقیقات را آغاز کردند

خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون با انتشار خبری فوری اعلام کرد که اداره پلیس نیویورک در آمریکا از تهدید به بمب‌گذاری در یکی از آسمان‌خراش‌های مشهور در این شهر خبر داد.

 بمب‌گذاری دیگر در نیویورک |نیروهای ویژه تحقیقات را آغاز کردند

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نیروهای ویژه کشف و خنثی سازی بمب پس از استقرار در آسمان خراش معروفِ Empire State Building، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

سخنگوی اداره پلیس نیویورک هم اکنون در این باره اعلام کرد که با اتمام عملیات تفحص، بمب یا وسیله انفجاری در این ساختمان کشف نشده است.

گفتنی است که آسمان خراش Empire State Building در مرکز منهتن واقع در نیویورک قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های این شهر به شمار می آید.

این در حالیست که رسانه‌های محلی آمریکا جمعه گذشته گزارش دادند که ۱۵ دقیقه قبل از انفجار شهر «نشویل» در ایالت تنسی آمریکا از خودروی ونی که در این حادثه منفجر شد پیامی با مضمون هشدار برای تخلیه منطقه پخش شده بود.

به گفته پلیس آمریکا، در این پیام ضبط‌شده هشدار داده شده که تا ۱۵ دقیقه دیگر بمبی منفجر خواهد شد.

گفتنی است که شهروندان شهر «نشویل» در ایالت تنسی آمریکا صبح روز کریسمس شاهد وقوع یک انفجار قوی در مرکز این شهر بودند.

بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری مراسم کریسمس انفجاری قدرتمند مرکز شهر نشویل (Nashville ) در ایالت تنسی آمریکا را لرزاند.

تحقیقات ابتدایی گویای آن بود که انفجار یک خودرو دلیل اصلی این حادثه بوده است. به گفته پلیس در این انفجار به چند ساختمان خسارت وارد شده است.

شاهدان عینی از اعزام یک واحد ویژه ضد بمب به محل حادثه خبر داده بودند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه