ارسال به دیگران پرینت

توییتر | دونالد ترامپ و جو بایدن آنفالو شدند

جک دورسی، مدیر عامل توئیتر در تصمیمی تامل برانگیز، حساب شخصی دونالد ترامپ و جو بایدن را فقط چند هفته قبل از مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آنفالو کرد.


 توییتر |  دونالد ترامپ و جو بایدن آنفالو شدند

جک دورسی، مدیر عامل توئیتر در تصمیمی تامل برانگیز، حساب شخصی دونالد ترامپ و جو بایدن را فقط چند هفته قبل از مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آنفالو کرد.

دونالد ترامپ را می‌توان یکی از جنجالی‌ترین کاربران توییتر طی ۴ سال اخیر ارزیابی کرد، وی بار‌ها و بار‌ها مدیر توییتر را متهم به دفاع از دموکرات‌ها و به سایه راندن جمهور خواهان کرد، افزون بر این ها، توییت‌های جنجالی دونالد ترامپ همیشه حاشیه ساز بوده اند.

اما به نظر می‌رسد دورسی تصمیم گرفته است با پایان یافتن دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ دقیقا همان رفتای را با وی در پیش بگیرد که با دیگر کاربران انجام می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط bigtechalert (حسابی که مدیران سیلیکون، ولی را ردیابی می‌کند)، ایوانکا ترامپ، جو بایدن و حتی کامالا هریس نیز توسط جک دورسی آنفالو شده اند.

مدتی پیش دونالد ترامپ توییتر را متهم به انتشار اطلاعات غلط و جانبداری از حزب رقیب در جریان انتخابات کرد، اما حتی در آن دوران نیز جک دورسی وی را آنفالو نکرد. در ماه‌های پس از انتخابات ایالات متحده در سال ۲۰۱۶، سیستم عامل‌های شبکه‌های اجتماعی با هجوم ادعا‌هایی مبنی بر عدم کفایت یا بی علاقگی آن‌ها در تضعیف یکپارچگی روند انتخابات با اجازه دادن به نشر اطلاعات نادرست برای میلیون‌ها رای دهنده، روبرو شدند.

طی چهار سال گذشته دونالد ترامپ بیش از ۵۶ هزار پست توئیتری منتشر کرده است و ۸۸.۵ میلیون نفر فالوور دارد. جو بایدن نیز از دوران انتخابات تا کنون بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده جدید دارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه