ارسال به دیگران پرینت

اینترنت |3 میلیون دانش آموز آمریکایی از دسترسی به اینترنت محروم هستند

عاون رییس جمهوری آمریکا منتخب شنبه شب با انتقاد از وضعیت آموزش در دولت ترامپ در زمان همه گیری کرونا گفت: نزدیک به سه میلیون دانش آموز آمریکایی به اینترنت خانگی دسترسی ندارند.

اینترنت  |3 میلیون دانش آموز  آمریکایی از دسترسی به اینترنت محروم هستند

کاملا هریس در پیام توییتری با اشاره به عدم دسترسی دانش آموزان امریکایی به اینترنت نوشت: بسیاری از مدارس مناطق در سال جاری تقلای بسیار کردن تا راه هایی برای دسترسی به دانش آموزان پیدا کنند.

هریس در ادامه افزود: با بودن همه گیری کرونا و یا نبودن آن، جو بایدن و من متعهد به گسترش دسترسی به هر آمریکایی هستند.

همزمان با فرا رسیدن زمان انتقال قدرت در آمریکا از جمهوری خواهان به دموکراتها، یک مسئله سخت فکر رئیس‌جمهوری منتخب را به خود مشغول کرده است؛ جو بایدن که در تبلیغات انتخاباتی، وعده داده بود مقابله با کرونا از اولویت هایش خواهد بود، حالا اذعان دارد که کار دشواری پیش رو دارد.

بایدن در هفته گذشته در توئیتی نوشت: اولین ۱۰۰ روز فعالیت من در کاخ سفید منجر به پایان بیماری کووید- ۱۹ نخواهد شد اما می‌توانیم روند گسترش آن را کُند کنیم، زندگی ها را نجات دهیم و به زندگی با عزیزان‌مان بازگردیم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ادامه طی توییت دیگری تصریح کرد: لازم است کنگره هم اینک در مورد بسته حمایتی مربوط به کووید -۱۹ اقدام کند. مردم آمریکا نمی‌توانند منتظر بمانند.

این توییت‌های بایدن پس از آن منتشر شد که وی به تازگی استفاده از ماسک، واکسیناسیون نظامیان آمریکایی و بازگشایی اکثر مدارس را جزو برنامه ۱۰۰ روزه خود برای مبارزه با کرونا اعلام کرد.

بایدن بر این مسئله تاکید کرده است که همه باید در این ۱۰۰ روز از ماسک استفاده کنند؛ به تمامی نظامیان آمریکا واکسن تزریق شود و بیشتر مدارس آمریکا در ۱۰۰ روز نخست دولت او در صورتی که کنگره اقدام کند بازگشایی خواهند شد.

از روز دوشنبه هفته گذشته واکسن کرونا (فایزر) در بیمارستان های آمریکا توزیع شد. البته استفاده از این واکسن قبلاً در انگلیس آغاز شده و بروز برخی حساسیت های شدید ناشی از استفاده این واکسن بر روی برخی افراد، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه