ارسال به دیگران پرینت

کابل:

طالبان | در ولایت قندهار ۹۰ نفر از اعضای طالبان کشته شدند

وزارت دفاع افغانستان امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ شبه‌نظامی طالبان در درگیری میان نیروهای امنیتی افغانستان با اعضای این گروه در ولایت قندهار کشته شدند. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ملی افغانستان در این باره آمده است: شبه‌نظامیان طالبان به مناطقی از شهرستان‌های پنجوایی، ژیری، ارغنداب و میوند حمله کردند که پس از وقوع درگیری میان طرفین ۹ شبه‌نظامی دیگر نیز زخمی شدند.


طالبان  |  در ولایت قندهار ۹۰ نفر از اعضای طالبان کشته شدند

وزارت دفاع افغانستان امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ۹۰ نفر از اعضای طالبان طی ۲۴ ساعت گذشته در ولایت قندهار کشته شدند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع افغانستان امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ شبه‌نظامی طالبان در درگیری میان نیروهای امنیتی افغانستان با اعضای این گروه در ولایت قندهار کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ملی افغانستان در این باره آمده است: شبه‌نظامیان طالبان به مناطقی از شهرستان‌های پنجوایی، ژیری، ارغنداب و میوند حمله کردند که پس از وقوع درگیری میان طرفین ۹ شبه‌نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر ارتش افغانستان طی عملیاتی دیگر علیه گروه طالبان، مقادیر زیادی مهمات و مین را نیز کشف و ضبط کرده است.

این در حالیست که نمایندگانی از طالبان و دولت افغانستان هم اکنون در شهر دوحه قطر در حال گفتگو برای حل و فصل اختلافات و دست یابی به صلحی پایدار در این کشور هستند.

گفتنی است، پس از حمله ائتلاف به سرکردگی آمریکا به افغانستان در سال ۲۰۰۱ میلادی به بهانه مبارزه با تروریسم، آمارها آشکارا نشان می‌دهد که میزان خشونت، حملات تروریستی و ناامنی در این کشور همواره رو به افزایش بوده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه