ارسال به دیگران پرینت

سازنده مسلمان واکسن کرونا:

تا اواسط سال آینده زندگی به حالت عادی بر می گردد.

اوگور شاهین دانشمندان آلمانی ترک تبار با بیان اینکه انتظار دارد این واکسن در اواسط ماه دسامبر در انگلیس توزیع شود، تصریح کرد: این موضوع به مجوز‌های مقامات بستگی دارد؛ بنابراین نزدیکترین تاریخ قبل از اواسط ماه آینده نخواهد بود. وی پیش بینی کرد که تا اواسط سال آینده زندگی در انگلیس، اروپا و ایالات متحده به حالت عادی برگردد.

تا اواسط سال آینده زندگی به حالت عادی بر می گردد.

اوگور شاهین پیش بینی کرد که تا اواسط سال آینده زندگی در انگلیس، اروپا و ایالات متحده به حالت عادی برگردد.

اوگور شاهین، دانشمندان آلمانی ترک تبار در مصاحبه‌ای با شبکه "Sky News" در مورد بسیاری از اسرار تولید واکسن ویروس کرونا را که اخیراً توسط شرکت آمریکایی "Pfizer" و "Biontech" آلمانی اعلام و جهان را به پایان اپیدمی کرونا امیدوار کرد، سخن گفت.

شاهین ۵۵ ساله و همسرش اوزلام تورئیگی ۵۳ ساله این هفته پس از اعلام این دو شرکت مبنی بر تأثیر بیش از ۹۰ درصد واکسن در آزمایشات بالینی، مورد توجه جهانیان قرار گرفتند.

شاهین با بیان اینکه انتظار دارد این واکسن در اواسط ماه دسامبر در انگلیس توزیع شود، تصریح کرد: این موضوع به مجوز‌های مقامات بستگی دارد؛ بنابراین نزدیکترین تاریخ قبل از اواسط ماه آینده نخواهد بود.

اوگور شاهین گفت: زمستان دشواری تا قبل از آنکه شرایط زندگی شروع به بهبود کند، خواهیم داشت. ما منتظر پایان یافتن همه آزمایش‌ها و موافقت دولتی هستیم؛ اکنون بهترین کاری که هر فرد می‌تواند انجام دهد استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی است.

او ادامه داد: هر شخصی مسئولیتی دارد و موضوع فقط به دولت‌ها محدود نمی‌شود. مهم ترین چیز این است که ماسک بزنید، مراقب باشید و از ماندن در کنار افراد در یک اتاق به مدت طولانی خودداری کنید.

شاهین پیش بینی کرد که تا اواسط سال آینده زندگی در انگلیس، اروپا و ایالات متحده به حالت عادی برگردد.

این دانشمند وقتی کودک چهار ساله بود با خانواده اش از ترکیه، کشور مبدا خود مهاجرت و در آلمان به زندگی و تحصیل خود ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۳ در دانشگاه زارلند دکترای پزشکی گرفت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه