ارسال به دیگران پرینت

فلسطین برای مذاکره با تل‌آویو بر اساس قوانین بین‌المللی اعلام آمادگی کرد

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی اظهارات اخیر بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل تاکید کرد: رهبری فلسطین آماده است به مذاکرات بر اساس قوانین بین‌المللی، یا از آنجایی که مذاکرات به پایان رسید و یا با پایبندی "اسرائیل" به توافقنامه‌های امضا شده بازگردد. گانتس پیشتر در نشست کنست (پارلمان اسرائیل) برای تصویب توافق صلح با بحرین، از فلسطینی‌ها خواسته بود بدون پیش‌شرط به مذاکرات صلح ملحق شوند.

 فلسطین برای مذاکره با تل‌آویو بر اساس قوانین بین‌المللی اعلام آمادگی کرد

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین آمادگی رهبران فلسطین را برای بازگشت به میز مذاکرات بر اساس قوانین بین‌المللی اعلام کرد.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی اظهارات اخیر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: رهبری فلسطین آماده است به مذاکرات بر اساس قوانین بین‌المللی، یا از آنجایی که مذاکرات به پایان رسید و یا با پایبندی "اسرائیل" به توافقنامه‌های امضا شده بازگردد.

رهبری فلسطین از آوریل سال ۲۰۱۴ به دلیل پایبند نبودن رژیم صهیونیستی به تعهدات خود و آغاز اقداماتی یک جانبه که تقویت شهرک‌سازی‌ها و مصادره اراضی فلسطینی‌ها در کارنه باختری در راس آنها قرار دارند، مذاکره با این رژیم را متوقف کرد، همچنین رهبری فلسطین ۱۹ مه گذشته خروج خود از تمامی توافق‌هایی که با رژیم صهیونیستی امضا کرده بود، اعلام کرد.

گانتس پیشتر در نشست کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای تصویب توافق صلح با بحرین، از فلسطینی‌ها خواسته بود بدون پیش‌شرط به مذاکرات صلح ملحق شوند.

او گفته بود: رهبری فلسطین درک نمی‌کند که زمان کنار گذاشتن بهانه‌ها فرا رسیده و اکنون زمان بازگشت به میز مذاکرات و همکاری برای رسیدن به یک راه‌حل است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه