ارسال به دیگران پرینت

انصارالله | یمن محکم‎‌ترین سیلی را به صورت ماکرون خواهد زد

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن گفت که مردم این کشور روز پنجشنبه با حضور گسترده در مراسم جشن سالروز ولادت نبی اکرم (ص) در صنعاء، محکم‎ترین سیلی را به صورت رئیس جمهور فرانسه و دیگر دشمنان امت می‌زنند.

انصارالله |  یمن محکم‎‌ترین سیلی را به صورت ماکرون خواهد زد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه ضمن بازدید از محل برگزاری مراسم سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در میدان السبعین شهر صنعاء، اعلام کرد که ملت یمن روز پنجشنبه به صورت دشمنان امت سیلی می‎زنند.

الحوثی گفت: یمنی‌ها روز پنجشنبه با حضور در مراسم ولادت رسول گرامی اسلام، محکم‎ترین سیلی را به صورت امانوئل ماکرون رئیس جهمور فرانسه و دیگر دشمنان امت اسلامی می‎زنند.

وی افزود: مردم یمن پنجشنبه در سالروز ولادت حضرت محمد (ص) از میدان السبعین شهر صنعاء، پیام مقاومت و عشق و علاقه خود به رسول اعظم (ص) را به گوش جهانیان می‎رسانند.

همزمان «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: مردم یمن در شرایطی در سالروز ولادت حضرت محمد (ص) شرکت می‎کنند که اکنون به دفاع از اسلام و اعلام برائت از هرگونه توهین به پیامبر اکرم، نیاز است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه اخیراً با اتخاذ مواضع اسلام‌ستیزانه بر حمایت خود از اقدام موهن نشریه‌های فرانسوی در اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) تاکید کرد و گفت که مانع این کار آنها نخواهد شد.

این اظهارات ضداسلامی ماکرون با اعتراضاتی گسترده در بسیاری از کشورهای اسلامی روبه‌رو شده است و در بسیاری از کشورهای عربی، از جمله در قطر، کویت، اردن و نوار غزه، برخی از فروشگاه‌ها کالاهای ساخت فرانسه را تحریم کرده‌اند.

منبع : روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه