ارسال به دیگران پرینت

بلژیک | "پزشک خانواده" بیش از 100 نفر را به کرونا مبتلا کرد

این پزشک 68 ساله بدون ماسک به خانواده‌های تحت پوشش، سر می‌زد و آنها را معاینه می‌کرد.

 بلژیک   |   "پزشک خانواده" بیش از 100 نفر را به کرونا مبتلا کرد

در بلژیک یک پزشک خانواده که موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا از جمله زدن ماسک را رعایت نمی‌کرد؛ عامل ابتلای بیش از 100 نفر از اهالی یک شهر کوچک در شرق این کشور شده است.

دکتر "لئون .جی" 68 ساله که یک پزشک خانواده در شهر "کرویسِم" در شرق بلژیک است، طی هفته‌های گذشته بدون رعایت پروتکل‌های پیشگیری از کرونا از جمله عدم استفاده از ماسک به معاینه خانواده‌ها می‌رفته است.

هفته گذشته با افزایش غیرمعمول موارد ابتلا به کرونا در این شهر 15 هزار نفری بلژیک، مقامات بهداشتی یک ایستگاه نمونه‌گیری ویژه در این شهر مستقر کرده و از مبتلایان تحقیق کردند.

در تحقیقات آنها معلوم شد عامل مشترک در بین بیشتر مبتلایان به کرونا معاینه خانوادگی آنها از سوی یک پزشک خانواده بوده است.

 در نمونه‌گیری و تست کرونا از پزشک 68 ساله معلوم شد او آلوده به کرونا بوده و در اثر عدم رعایت موازین بهداشتی به ویژه نزدن ماسک، جمع زیادی شامل بیش از 100 نفر را به کرونا آلوده کرده است.

این پزشک بلژیکی گفته است با وجودی که ماسک نزدن او اقدامی اشتباه و حماقت بوده اما هدف او کمک به انسان‌ها و خانواده‌ها بوده است.

دیروز خبر ابتلای وزیر خارجه بلژیک به کووید19 هم اعلام شد. خانم "سوفی ویلمز" وزیر خارجه بلژیک پس از تست مثبت کرونا گفته است احتمالا این ویروس را از بین اعضای خانواده خود گرفته است.

یک

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه