ارسال به دیگران پرینت

ترامپ تبدیل به یک ضد قهرمان می شود؟

کارشناس مسائل بین الملل در گفتگویی با بیان اینکه کنترل اوضاع از دست جمهوری خواهان خارج شده گفت که قهرمان بازی ترامپ در ترخیص زودهنگام از بیمارستان و عدم رعایت مسائل بهداشتی موجب ریزش آرای او خواهد شد.

ترامپ تبدیل به یک ضد قهرمان می شود؟

اقدام ترامپ در ترخیص سریع و یا اقدام به تردد با خودرو و یا استفاده نکردن از ماسک به نظر من از منظر عموم مردم که گرفتار کووید ۱۹ و مسایل و مشکلات آن هستند، موجب کاهش درصدی از آرای او خواهد شد، تنها قشری ازسفیدپوستان نژادپرست این رفتار را می پسندند. قهرمان بازی به این شکل با منطق رفتار بیمار تحت کنترل سازگار نیست. اما در کلیت موضوع از آنجایی که دولت و سنا در دست جمهوری خواهان بوده آنها به دنبال این هستند تا وضعیت بیماری را عادی جلوه دهند.

این تحولات در حالی رخ می دهد که در اوج رقابت های انتخاباتی هستیم که تداوم این وضع نیز به ضرر ترامپ خواهد بود. با توجه به گزارشات پزشکی در خصوص وضعیت ترامپ، حتی در صورت بهبودی کامل او با توجه به کهولت سن وی به صورت عادی و با انرژی قادر نخواهد بود تا در رقابت های انتخاباتی و گردهمایی ها متعددشرکت نماید.البته اعلام کرده است آمادگی برگزاری مناظره دوم در میامی فلوریدا را دارد. انتشار ویدیوی ترامپ از بیمارستان و همچنین خروجش از این مکان و ترخیص از بیمارستان نشان داد که دغدغه های زیادی از سوی حزب جمهوری خواه و او وجود دارد. آنها احساس می کنند که اوضاع از کنترلشان خارج شده و شرایط به گونه ای رقم خورده که دموکرات ها از آن نفع می برند.

چه ترامپ یا معاونش، یا نامزد دیگری از جمهوری خواهان، چه بایدن و یا معاونش در آمریکا روی کار بیایند، ایران بایستی مساله روابط و مناسبات خود با آمریکا را به نوعی حل و فصل نماید. این یک زخم کهنه ای است که هر چه طولانی تر شود سودی برای دو طرف نخواهد داشت. در همین راستا نیاز است که دو طرف به صورت منطقی مشکلات خود را بررسی و درصدد حل آن برآیند. این درست نیست که ما منتظر پیروزی یک طیف در انتخابات آمریکا باشیم؛ چرا که مشکلات و اختلافات دو طرف حتما باید به صورت ریشه ای و عمیق حل شود تا این تنش ها تا ابد ادامه پیدا نکند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه