ارسال به دیگران پرینت

قاضی فقید دیوان عالی آمریکا | پلوسی ترامپ را دیوانه خطاب کرد

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در انتقادی شدید از رئیس جمهوری این کشور، گفت که «دونالد ترامپ» خودش می‌داند که دیوانه است. ترامپ و پلوسی بارها درگیر نزاع لفظی شده و حملات انتقادی شدیدی را متوجه یکدیگر کرده‌اند. ترامپ چندین بار پلوسی را دیوانه خطاب کرده است.


قاضی فقید دیوان عالی آمریکا   |  پلوسی ترامپ  را دیوانه خطاب کرد

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در انتقادی شدید از رئیس جمهوری این کشور، گفت که «دونالد ترامپ» خودش می‌داند که دیوانه است.

پلوسی در مصاحبه‌ای با نشریه «ال» که پنجشنبه منتشر شد، اظهار کرد: او خودش می‌داند که دیوانه است. این مسأله کاملاً آشکار است. صادقانه بگویم؛ توجه زیادی به او نمی‌کنم.

رئیس مجلس نمایندگان امریکا افزود: من حتی به او فکر هم نمی‌کنم. این تنها مصاحبه‌ای است که درباره او زیاد حرف زده‌ام.

ترامپ و پلوسی بارها درگیر نزاع لفظی شده و حملات انتقادی شدیدی را متوجه یکدیگر کرده‌اند. ترامپ چندین بار پلوسی را دیوانه خطاب کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به مبارزات انتخاباتی، گفت: ما می‌خواهیم مجلس نمایندگان را پس بگیریم. ما می‌خواهیم از شر این نانسی پلوسی دیوانه خلاص شویم. مردم از او خسته شده‌اند.

ترامپ همچنین ماه گذشته میلادی در مصاحبه‌ای تلویزیونی، پلوسی را «سرد مثل سنگ» توصیف کرد.

رئیس جمهوری آمریکا سال گذشته نیز در حالی که دموکرات‌ها روند استیضاح وی را کلید زدند، پلوسی را دیوانه خطاب کرده بود.

پلوسی روز یکشنبه احتمال استیضاح مجدد ترامپ به علت فشارهای وی برای تعیین زودهنگام جانشین قاضی فقید دیوان عالی آمریکا را منتفی ندانست.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه