ارسال به دیگران پرینت

کووید- 19 | مبتلایان به کرونا در امریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۲۳۱ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در آمریکا به ۱۷۹ هزار و ۷۰۸ نفر رسید. طبق این آمار و ارقام در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۴۳ هزار و ۵۳۷ مورد جدید به ویروس «کووید-۱۹» آلوده شدند و با این حساب، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به پنج میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

کووید- 19   |   مبتلایان به کرونا در امریکا  به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۲۳۱ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید.

بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته دستکم به قربانی شدن یکهزار و ۲۳۱ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا منجر شده است و آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷۹ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

طبق این آمار و ارقام در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۴۳ هزار و ۵۳۷ مورد جدید به ویروس «کووید-۱۹» آلوده شدند و با این حساب، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به پنج میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که آمار روزانه فوتی‌های کرونا در ایالات متحده آمریکا برای دومین روز متوالی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر رسید و آمار روزانه مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور در مقایسه با روز گذشته نیز افزایش داشته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را ۶ میلیون و ۳۶۵ نفر و مجموع فوتی‌های این ویروس در این کشور را ۱۸۳ هزار و ۶۵۳ مورد گزارش کرده است.

طبق اعلام این پایگاه، ایالت کالیفرنیا با ۶۸۷ هزار و ۵۰۰ مورد ابتلا و ۱۲ هزار و ۵۵۰ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۴ میلیون و ۹۹ هزار و ۹۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۲۴ هزار و ۶۶۴ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۱۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشور‌های جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۵۶ مورد ابتلا و ۱۱۷ هزار و ۶۶۵ مورد فوتی و هند با سه میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۷۴ مورد ابتلا و ۵۹ هزار و ۴۴۹ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشور‌های جهان با بیشترین آمار مبتلایان به «کووید-۱۹» قرار دارند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه