ارسال به دیگران پرینت

کرونا | مجموع مبتلایان به ویروس کرونا به مرز 180 هزار نفر رسید

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و 231 مورد جدید ظرف 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در آمریکا به مرز 180 هزار نفر رسید.

  کرونا | مجموع مبتلایان به ویروس کرونا به مرز 180 هزار نفر رسید

بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته دستکم به قربانی شدن یکهزار و ۲۳۱ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا منجر شده است و آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷۹ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

طبق این آمار و ارقام در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۴۳ هزار و ۵۳۷ مورد جدید به ویروس «کووید-۱۹» آلوده شدند و با این حساب، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به پنج میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که آمار روزانه فوتی‌های کرونا در ایالات متحده آمریکا برای دومین روز متوالی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر رسید و آمار روزانه مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور در مقایسه با روز گذشته نیز افزایش داشته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را ۶ میلیون و ۳۶۵ نفر و مجموع فوتی‌های این ویروس در این کشور را ۱۸۳ هزار و ۶۵۳ مورد گزارش کرده است.

طبق اعلام این پایگاه، ایالت کالیفرنیا با ۶۸۷ هزار و ۵۰۰ مورد ابتلا و ۱۲ هزار و ۵۵۰ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۴ میلیون و ۹۹ هزار و ۹۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۲۴ هزار و ۶۶۴ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۱۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۵۶ مورد ابتلا و ۱۱۷ هزار و ۶۶۵ مورد فوتی و هند با سه میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۷۴ مورد ابتلا و ۵۹ هزار و ۴۴۹ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به «کووید-۱۹» قرار دارند.

 

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه