ارسال به دیگران پرینت

هوا | بهبود کیفیت هوای پایتخت از بعدازظهر امروز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، با افزایش وزش باد T از بعدازظهر امروز غلظت آلاینده‌ها در شهر کاهش پیدا می‌کند.

 هوا | بهبود کیفیت هوای پایتخت از بعدازظهر امروز

بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با توجه به حاکمیت جو آرام تا صبح روز پنج‌شنبه (29 خرداد 99)، در برخی مناطق پرتردد شاهد افزایش غلظت ذرات معلق خواهیم بود که برقراری شرایط ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) را در پی خواهد داشت.

در طی روز با افزایش دما و آسمان صاف، عوامل جهت تولید آلاینده ازن فراهم خواهد شد و بیشینه غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر مشاهده می‌شود، هرچند با وزش باد مؤثر در بیشتر اوقات، نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

در ساعات پایانی پنج‌شنبه نیز با تداوم وزش باد و پراکندگی آلاینده‌ها، برقراری وضعیت قابل‌قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

در نخستین ساعات روز جمعه (30 خرداد 99) با کاهش تردد خودروها، برقراری شرایط قابل‌قبول کیفیت هوای شهر تهران در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در طی روز با وزش باد مؤثر، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، هرچند در برخی ساعات بعدازظهر تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن دور از انتظار نخواهد بود.

شایان‌ذکر است با کاهش تندی باد در اواخر وقت جمعه، پیش‌بینی می‌شود در ساعت ترافیک شبانگاهی در برخی مناطق پایتخت شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا باشیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه