ارسال به دیگران پرینت

سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از جنگل ها است

فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از جنگل ها و جلوگیری از قاچاق چوب است.

 سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از جنگل ها است

سردار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در جلسه حفاظت و صیانت از جنگل‌های غرب مازندران به تفاهم نامه بسیج مستضعفین و اداره کل منابع طبیعی استان‌های شمال کشور اشاره کرد و گفت: برای حفاظت و صیانت از جنگل‌های استان مازندران تفاهم نامه‌ای امضا شد و این جلسه به منظور هم افزایی و توجیه برنامه‌ها برای چگونگی عملیات در این حوزه برگزار شد.

وی افزود: انشالله در ادامه صیانت از جنگل بتوانیم به کمک ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها با هم افزایی بسیج و سپاه به جلوگیری از قاچاق چوب و در بحران‌های به وجود آمده از جمله آتش سوزی و سیل کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به منابع ارزشمند در جنگل‌های شمال اشاره کرد و افزود: خداوند متعال جنگل‌های با ارزشی را در اختیار مردم منطقه قرار داده و ما باید برای حفظ آن نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

عبدالرضا سنگاری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_نوشهر در ادامه جلسه به تعامل و همکاری سپاه در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: ورود سپاه و بسیج قوت قلب بزرگی برای منابع طبیعی غرب استان خواهد شد و دغدغه کمتری نسبت به قاچاق چوب خواهیم داشت.

وی افزود: حفاظت و صیانت از عرصه‌هایی که روزانه با افزایش قیمت آن مواجه هستیم برای ما بسیار مشکل بوده است.

سنگاری با بیان اینکه با ورود سپاه دست متخلفین و متصرفین منابع طبیعی بسیار کم رنگ خواهد شد، اظهار کرد: منابع طبیعی با تمام قوا در خدمت بسیج و سپاه هست تا بتوانیم خروجی خوبی در حفظ و حراست از منابع طبیعی در سال جاری داشته باشیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه