ارسال به دیگران پرینت

شکست استقلال در گام آخر| پیروزی که برای قهرمانی سپاهان کافی نبود

سپاهان علیرغم برتری مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نتوانست قهرمان لیگ بیستم شود و با نایب قهرمانی کار خود را به پایان رساند.

شکست استقلال در گام آخر| پیروزی که برای قهرمانی سپاهان کافی نبود

از هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال؛ سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – محمدحسین مرادمند – وریا غفوری – متین کریم زاده (از دقیقه ۴۶ محمد نادری) – مسعود ریگی (از دقیقه ۸۷ سعید مهری) – آرش رضاوند (از دقیقه ۵۸ مهدی مهدی پور) – فرشید اسماعیلی (از دقیقه ۷۵ سبحان خاقانی) – مهدی قایدی – ارسلان مطهری (از دقیقه ۵۸ آرمان رمضانی)

ترکیب تیم فوتبال سپاهان؛ پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز (از دقیقه ۸۷ محمد نژادمهدی)، سجاد شهباززاده، محمد محبی (از دقیقه ۴۶ رضا میرزایی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی (از دقیقه ۴۶ یاسین سلمانی)، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی (از دقیقه ۶۷ جلال‌الدین علی محمدی)، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه ۶۷ روح الله باقری).

این بازی در نیمه دوم بسیار جذاب تر از نیمه اول دنبال شد و هر دو تیم با تعویض هایی که داشتند فشار زیادی به تیم مقابل وارد کردند و بارها موفق به خلق موقعیت شدند. در این نیمه ۳ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم سپاهان ۲ و سهم استقلال یک گل بود.

سپاهان در شبی که این پیروزی هم چاره کار آنها برای قهرمانی نبود، حسن ختامی خوب در لیگ بیستم داشته باشد و با پیروزی به مقام نایب قهرمانی و سهمیه آسیا برای فصل آینده رسید.

دقیقه ۵۳ گل اول سپاهان؛ تیم سپاهان در نخستین حرکت جدی خود در نیمه دوم به گل رسید. پاس در عمق سروش رفیعی با فرار رضا میرزایی بازیکن تعویضی سپاهان و ضربه دقیق او که در حالتی تک به تک زده شد، تبدیل به گل اول سپاهان در این دیدار شد.

دقیقه ۸۶ گل دوم سپاهان؛ زننده گل اول در این دقیقه در نقش سازنده گل دوم حاضر شد و با پاسی طلایی بهترین گلزن این فصل را با دروازه‌بان استقلال تک به تک کرد تا سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال بیستمین گل این فصل خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰ گل اول استقلال؛ در آخرین لحظات بازی آبی پوشان پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب ضربه ایستگاهی شدند که مهدی مهدی پور با ضربه ای استثنایی دروازه سپاهان را باز کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه