ارسال به دیگران پرینت

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان به سود آبی پوشان میزبان به پایان رسید.

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

 تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال؛ رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، بابک مرادی و مهدی قایدی.

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان؛ فرهاد مجدکرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، مهران امیری، سجاد جعفری، مسلم مجدمی، محمد بلبلی، فرید بهزادی‌کریمی، ساسان حسینی و میرهادی میرجوان.

نیمه نخست این بازی با برتری محسوس استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان جریان داشت و در اکثر دقایق بازی این شاگردان مجیدی بودند که بر توپ و میدان تسلط داشتند. اما با این وجود موقعیت‌های خطرناک زیادی در نیمه اول روی دروازه خلق نشد و اولین و تنها موقعیت جدی آبی پوشان تبدیل به تک گل برتری بخش آبی پوشان در این نیمه شد.

دقیقه ۶ - گل اول استقلال؛ اولین حمله جدی استقلال در این بازی منجر به اولین گل بازی شد. پاس‌کاری‌های متعدد بازیکنان استقلال با پاس آرش رضاوند و شوت زمینی و محکم سبحان خاقانی تبدیل به اولین گل استقلال شد تا شاگردان مجیدی با آرامش بیشتری ادامه بازی را دنبال کنند. این گل زود هنگام باعث شد آبی پوشان با برتری به رختکن رفته تا نیمه دوم را با آرامش بیشتری آغاز کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه