ارسال به دیگران پرینت

قیمت ارز‌های دیجیتالی در هشتم مرداد

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۷۵ درصد کمتر شده است.

 قیمت ارز‌های دیجیتالی در هشتم مرداد

صورت دارایی منتشرشده شرکت تسلا در سه ماهه دوم نشان می‌دهد که با وجود کاهش یک میلیارد دلاری ارزش بیت کوین های در اختیار این شرکت، تغییری در تعداد آن‌ها به نسبت سه ماهه نخست امسال اتفاق نیفتاده و تسلا کماکان بیت کوین‌های خود را نگه داشته است. این کاهش ارزش دارایی به دلیل افت قیمتی بیت کوین بوده و در صورت بالا رفتن قیمت بیت کوین این زیان قابل جبران است.

    نرخ ارز آزاد در 2 مرداد ماه

    نرخ ارز آزاد در 31 تیرماه

در ادامه فشار‌های چین روی فعالان ارز‌های دیجیتالی، صرافی هیوبی- بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتالی چین- اعلام کرد دفتر خود را در چین تعطیل خواهد کرد.

در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۷.۵۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۹۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۲.۷۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۳۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۸۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در هشتم مرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال     قیمت(دلار)     قیمت(تومان)

بیت کوین     39,824     ۱,۰۰۶,۶۲۸,۹۰۷

اتریوم     2,418     ۶۱,۱۲۳,۸۵۵

تتر     1     ۲۵,۲۸۴

بایننس کوین     321     ۸,۱۱۷,۴۵۳

کاردانو     1.30     ۳۲,۹۷۷

ریپل     0.74     ۱۸,۹۶۳

 ای یو اس دی کوین     1     ۲۵,۲۹۱

دوج کوین     0.20     ۵,۲۱۹

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه