ارسال به دیگران پرینت

تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی| پنالتی مانع از شکست آبی ها شد

نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و نساجی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی| پنالتی مانع از شکست آبی ها شد

از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال؛ رشید مظاهری، سینا خادم پور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی.

ترکی تیم فوتبال نساجی؛ سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جان ملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی.

دو تیم بازی را سرعتی و با میل به تهاجم آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی به صورت نصفه و نیمه موقعیت‌هایی خلق شد و در نهایت نساجی در دقیقه ۱۶ توسط کریم اسلامی به گل رسید.

بعد از این گل استقلال توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفت اما موقعیت‌های چندان جدی و خطرناکی روی دروازه نساجی خلق نشد. در آخرین دقیقه بازی متین کریم زاده روی یک ضد حمله از مدافعان نساجی پنالتی گرفت که وریا غفوری کاپیتان باتجربه آبی پوشان از روی نقطه پنالتی بازی را تساوی کشید.

دقیقه ۱۶ گل نساجی؛ نفوذ مهدی قائد رحمتی از جناح راست و سانتر مواج او از همه مدافعان استقلال عبور کرد تا کریم اسلامی مهاجم قائم شهری‌ها روی تیر دو توپ را قطع کرده و اولین گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳+۴۵ گل استقلال؛ متین کریم زاده با استفاده از پاس وریا غفوری و در حالی که می توانست با دروازه‌بان نسای تک به تک شود توسط مدافع تیم میزبان سرنگون شد که داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد و وریا غفوری در آخرین ثانیه ها بازی را به تساوی کشید.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه