ارسال به دیگران پرینت

نویدکیا: جای ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست| داربی اصفهان بازی پیچیده‌ای است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داربی اصفهان بازی پیچیده و خطرناکی است و ممکن است یکی از دو تیم آرزوهایشان را از دست بدهند.

نویدکیا: جای ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست| داربی اصفهان بازی پیچیده‌ای است

 محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: تجربه سال‌ها بازی در داربی را داشته‌ام و واقعا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین داربی‌های ایران بوده است. همیشه هواداران از این بازی لذت برده‌اند و امیدوارم در این بازی‌ هم همین اتفاق هم رخ دهد. فردا بازی پیچیده‌ای داریم، چون ما به دلیل موقعیت‌مان برای رسیدن به صدر می‌خواهیم تلاش کنیم و ذوب‌آهن برای باقی ماندن در جدول بازی خواهد کرد و به همین دلیل بازی سنگینی خواهد شد.

او ادامه داد: اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، باید بگویم جایگاه ذوب‌آهن از لحاظ شخصیتی و فوتبالی در این‌جای جدول نیست. ما هر هفته بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و واقعا این تیم بازی‌های خیلی خوبی را ارائه می‌دهد اما متاسفانه نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. آن‌ها فردا می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند و مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد. بازی پیچیده و خطرناکی است و ممکن است یکی از دو تیم آرزوهایشان را از دست بدهد. دو تیم باید باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهداف‌شان برسند. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران از این بازی لذت ببرند.

سرمربی سپاهان گفت: برای بازی فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد. فردا آخرین بازی ما در اصفهان است و فقط می‌خواهم اتوبوس تیم نیم‌ساعت قبل از بازی به سمت ورزشگاه حرکت کند و دلم می‌خواهد هواداران‌مان رعایت کنند، چون اگر غیر از این شود تقصیر آن‌هاست. این بازی برای ما مهم است و باید با تمرکز بازی کنیم و امیدوارم آن‌ها اگر واقعا سپاهانی‌ هستند، رعایت کنند و جلوی اتوبوس را نگیرند تا سر وقت به ورزشگاه برسیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه