ارسال به دیگران پرینت

نساجی تا آخرین لحظه لیگ می‌جنگد

اصفهان-مربی تیم فوتبال نساجی گفت: هر لحظه برای بهبود شرایط فوتبالی خود تلاش می‌کنیم که از لحاظ جدولی نیز حتی اگر بتوانیم یک رتبه خود را ارتقا بدهیم.

نساجی تا آخرین لحظه لیگ می‌جنگد

 مصطفی صداقت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: خوشحالیم که یک بار دیگر در شهر اصفهان بازی می‌کنیم و بازی مهم و سختی با تیم خوب و ساختارمند و ریشه دار پیش رو داریم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان کادر فنی خوب و باتجربه‌ای دارد، ولی متأسفانه شرایط بازی فردا به گونه‌ای است که دو تیم برخلاف ارزش واقعی باید در پایین جدول با یکدیگر مصاف داشته باشند.

مربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: همه می‌دانند دو تیم ذوب آهن و نساجی جایگاه واقعی‌شان اینجا نیست و همانطور که قبلاً هم آقای الهامی بارها تاکید کرده‌اند ما بازی به بازی تا آخرین تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر لحظه برای بهبود شرایط فوتبالی خود تلاش می‌کنیم که از لحاظ جدولی نیز حتی اگر بتوانیم یک رتبه خود را ارتقا بدهیم و این تلاش را تک تک مجموعه بازیکنان و کادر فنی اعمال می‌کنند.

استکی در خصوص محرومین و مصدومان تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما مصدوم و محورمی برای بازی پیش رو ندارد و اگر بازیکنی تا فاصله بازی مصدوم شود نفرات جایگزین در تمرین حاضر هستند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال نساجی با کسب ۲۹ امتیاز از ۲۷ بازی بر جایگاه دوازدهم جدول تکیه زده و از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه فردا (سه‌شنبه ۲۹ تیر) مهمان ذوب آهن خواهد بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه