ارسال به دیگران پرینت

از سرگیری تصویربرداری «جشن سربرون»

تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره ادامه تصویربرداری این مجموعه بیان کرد که با بهبود وضعیت جسمانی حسین محجوب تصویربرداری سریال طی یکی دو روز آینده از سر گرفته می‌شود.

 از سرگیری تصویربرداری «جشن سربرون»

حسن نجاریان تهیه کننده سریال « جشن سربرون » با اشاره به وضعیت تولید این سریال که به دلیل آسیب جسمانی حسین محجوب تعطیل شده بود بیان کرد: حسین محجوب از اسب به زمین خورده بود ولی خدا را شکر آسیب جدی ندید و حالا با بهبودی وی تصویربرداری سریال ادامه می‌یابد.

حسین محجوب سوارکار حرفه‌ای بوده و از زمان خیلی قدیم سوارکاری می‌کرده است. محجوب حتی جزو سوارکاران ماهر سریال بود که با این آسیب چند روزی باید استراحت می‌کرد.

نجاریان درباره شروع دوباره سریال و همچنین تعطیلی ۶ روزه تهران بیان کرد: طی این یکی دو روزه دوباره تصویربرداری را شروع می‌کنیم. درباره تعطیلی هم ما داخل تهران هستیم این تعطیلی‌هایی که اعلام شده است برای خروج از تهران است. با این حال ما باز هم از قانون تبعیت می‌کنیم و اگر ستاد کرونا بگوید کار را تعطیل خواهیم کرد.

این تهیه کننده با اشاره به روند تولید سریال در ایام کرونا و غیر از آن عنوان کرد: حدود ۲ ماه دیگر می‌شود ۲ سال که سریال «جشن سربرون» در حال ساخت و تصویربرداری است چون کار سنگین و تاریخی بود و کرونا هم مزیدی بر علت شد تا این سریال به طول بینجامد.

وی در پایان با اشاره به تیم درگیر در سریال عنوان کرد: تیم ما حدود ۸۰ و ۹۰ نفر است که درگیر کار و تصویربرداری هستند البته خدا را شکر چون تصویربرداری سریال در خاوران و در فضای آزاد است و بخش چادرها را می‌گیریم ریسک کمتری دارد ولی این احتمال خطر همیشه وجود دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه