ارسال به دیگران پرینت

ایفای نقش پهپاد غنیمتی آمریکایی در سریال «بچه مهندس۴»

سعید سعدی، تهیه‌کننده «بچه مهندس» اعلام کرد پهپاد RQ۱۷۰ که امشب (شنبه ۱۱ اردیبهشت) بینندگان آن را در این سریال تماشا می‌کنند، واقعی است و نیروهای ایرانی، آن را از آمریکایی‌ها گرفته‌اند.

ایفای نقش پهپاد غنیمتی آمریکایی در سریال «بچه مهندس۴»

 خبرآنلاین، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس۴» تا ۱۹ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

سعید سعدی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس۴» با اعلام خبر تصویربرداری بخش‌های پایانی این مجموعه گفت: «خوشحالیم که شاهد استقبال مخاطب از سریال هستیم. در حال حاضر گروه در حال فیلمبرداری بخش‌های باقیمانده از فصل پایانی سریال است.»

او افزود: «بخش اعظم کار مربوط به فرودگاه بود که به اتمام رسید. احتمالا تا ۱۹ اردیبهشت کار تصویربرداری به اتمام می‌رسد.» 

سعدی درباره نمایش پهپاد RQ۱۷۰ در این سریال گفت: «این RQ۱۷۰ که امشب مخاطبان شاهد آن در سریال خواهند بود، همان RQ۱۷۰ آمریکایی است؛ بدون هیچ دخل و تصرفی. این همان پرنده‌ای است که نیروهای مخلص ما آن را به زمین نشاندند. هیچ تغییر و دگرگونی در ساختار آن ایجاد نشده و توسط عزیزان با مهندسی معکوس در خط تولید قرار گرفته است. برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مخاطبان شاهد RQ۱۷۰ واقعی هستند.»

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.  

«بچه مهندس۴» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه