ارسال به دیگران پرینت

نیما عالمیان: دنبال بهانه نیستم اما داور در باختم تاثیر داشت/ پشیمانی از پرتاب راکت روی میز

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پس از حذف از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از رفتار خود در مواجه با تصمیمات داور عذرخواهی کرد و گفت فدراسیون ایران با نامه به فدراسیون جهانی عملکرد این داور را پیگیری می‌کند.

نیما عالمیان: دنبال بهانه نیستم اما داور در باختم تاثیر داشت/ پشیمانی از پرتاب راکت روی میز

نیما عالمیان، تنها پینگ‌پنگ‌باز ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از حذف زودهنگام از این رقابت‌ها به دلیل اعتراضات پی در پی به نحوه قضاوت داوری از مردم ایران عذرخواهی کرد.

او ضمن عذرخواهی از مردم ایران به دلیل باخت به نماینده انگلیسی، بابت حرکت نابجا در انداختن راکت بر روی میز ابراز تاسف و پشیمانی کرد و دلیل این اتفاق را ایرادات مکرر داور به نحوه سرویس زدنش در لحظات حساس بازی دانست.

عالمیان در این مورد گفت: دنبال بهانه برای باخت نیستم اما فیلم بازی موجود است،  داور در لحظات حساس روی امتیازهای مهم از من یک سری خطاهای سرویس گرفت که در نتیجه بازی تاثیر زیادی داشت. نمی‌دانم تصمیم داور مغرضانه بود یا نه، اما طی نامه رسمی فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز این مشکل مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

تنها پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های توکیو افزود: تمرینات بسیار زیادی انجام دادم و تلاش فراوان کردم تا در آوردگاه المپیک نتایج مطلوبی کسب کنم و دل مردم شریف ایران را شاد کنم اما شرمنده هستم که نتوانستم باعث شادی مردم کشورم شوم.  جو و فشار روانی میدان بزرگ المپیک در این ناکامی بی تاثیر نبود.

عالمیان در پایان گفت: از تمام کسانی که من را با انرژی مثبت حمایت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک آینده جبران و موجبات شادی هموطنانم را فراهم کنم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه