ارسال به دیگران پرینت

جزئیات حوادث شب گذشته الیگودرز

شب گذشته شهرستان الیگودرز شاهد ناآرامی‌هایی با ادعای پیگیری مشکل آب خوزستان بود که منجر به ورود دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای بررسی همه جانبه ابعاد آن شد.

 جزئیات حوادث شب گذشته الیگودرز

بر اساس این گزارش، تجمع در الیگودرز با آتش زدن و تخریب اموال عمومی توسط تعداد معدودی به اغتشاش کشیده شد.

    دستگیری عوامل تیراندازی در هندیجان ادامه دارد

    تیراندازی در فرانسه با ۳ کشته

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن تأیید ناآرامی‌ها در شهرستان الیگودرز، از فوت یک نفر در جریان این حوادث خبر داد.

وی ضمن رد تیراندازی به سمت مردم از سوی مأموران نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تجمع شب گذشته الیگودرز متأسفانه مورد سو استفاده معاندین و ضد انقلاب قرار گرفت.

سرهنگ عباس محمدی فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در حال بررسی ابعاد مختلف حوادث شب گذشته هستیم و به زودی جزئیات کاملی از موضوع را منتشر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جریان این حوادث از سوی تعدادی سوار بر موتورسیکلت به سمت نیروهای انتظامی نیز شلیک صورت گرفته است؛ از زخمی شدن برخی عوامل پلیس خبر داد.

سرهنگ محمدی ضمن رد تیراندازی نیروهای انتظامی به سمت مردم، یادآور شد: در حال حاضر اوضاع شهرستان الیگودرز آرام بوده و امنیت در این شهر برقرار است.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

بنابراین گزارش، تلاش برای شناسایی عاملان ناآرامی‌های شب گذشته ادامه دارد.

گفته می‌شود، قربانی اغتشاشات شب گذشته الیگودرز یک جوان ۲۰ ساله بوده است. همچنین اخبار حکایت از زخمی شدن دو نفر در جریان این حوادث دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه