ارسال به دیگران پرینت

کشته شدن کودک پنج ساله درحادثه تیراندازی مامورین انتظامی

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در ارتباط با حادثه مرگ یک کودک بر اثر تیراندازی مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد. علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در این ارتباط گفت: به دنبال وصول خبر کشته شدن یک کودک پنج ساله در جریان تیراندازی مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تحقیقاتی در این ارتباط در دادسرای نظامی آغاز شد.


کشته شدن کودک پنج ساله درحادثه تیراندازی مامورین انتظامی

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در ارتباط با حادثه مرگ یک کودک بر اثر تیراندازی مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در این ارتباط گفت: به دنبال وصول خبر کشته شدن یک کودک پنج ساله در جریان تیراندازی مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تحقیقاتی در این ارتباط در دادسرای نظامی آغاز شد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه حادثه، پیگیرها به سرعت صورت گرفت و مأمورینی که در این حادثه تیراندازی نموده بودند احضار و پس از تحقیقات مقدماتی جهت بررسی زوایای مختلف حادثه بازداشت شدند.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پرونده به طور ویژه در دست رسیدگی است.

این حادثه ظهر روز گذشته در جریان تعقیب و یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط مأموران نیروی انتظامی در شهر ایرانشهر رخ داده است.

ابعاد این حادثه در دادسرای نظامی استان در دست بررسی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه