ارسال به دیگران پرینت

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

مصاف استقلال و نفت مسجد سلیمان در نیمه اول با برتری یک گله شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

 در جریان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

آبی‌ها در دقایق اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و در همان دقایق اول به گل رسیدند. سبحان خاقانی روی یک کار ترکیبی توسط آبی‌ها در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت شد و این بازیکن با یک ضربه بغل‌پای دقیق موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان مجیدی در تلاش برای بازی‌سازی در میانه میدان بودند و سعی داشتند با کنترل توپ، بازی را به نوعی مدیریت کنند.

نفت مسجد سلیمان پس از دریافت گل اول، سعی داشت تا لاک دفاعی خود بیرون بیاید و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای خود ایجاد کرد اما نتوانست در نتیجه بازی تغییری ایجاد کند.

پس از تلاش بی‌سرانجام نفت مسجد سلیمان، استقلال باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت در محوطه جریمه شاگردان محمود فکری به وجود آورد اما این بار مدافعان این تیم نگذاشتند اختلاف در نتیجه بازی بیشتر شود.

در پایان تلاش شاگردان محمود فکری برای جبران نتیجه در نیمه اول، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری یک گله‌ آبی‌پوشان خاتمه یابد.

ترکیب استقلال:‌ رشید مظاهری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، سعید کریمی، سجاد جعفری، فرید کریمی، محمد بلبلی، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری، میرهادی جوان.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه