ارسال به دیگران پرینت

عزم گل گهر برای کسب ۳ امتیاز| شناخت خوبی از ذوب آهن داریم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عزم گل گهری ها برای کسب سه امتیاز در بازی برابر ذوب آهن اصفهان خبر داد.

عزم گل گهر برای کسب ۳ امتیاز| شناخت خوبی از ذوب آهن داریم

 سعید الهویی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از تیم‌مان بابت کیفیت، عملکرد، تلاش و همبستگی که در بازی با فولاد خوزستان نشان دادند تشکر کنم.

وی ادامه داد: متاسفیم در روزی که لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم، نتوانستیم امتیازی را دشت بکنیم، ولی تیم ما نشان داد که از لحاظ تاکتیکی و ذهنی به بلوغ رسیده، هر چند که اشتباهات فردی روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت، ولی خیلی سریع همه بازیکنانمان بعد از بازی فولاد در رختکن با همدلی و همراهی سعی کردند از این مرحله گذر کنند و برای بازی بعدی آماده شوند.

الهویی در مورد بازی فردا اظهار داشت: فکر می‌کنیم که فردا یک عملکرد خوب از لحاظ تاکتیکی و تیمی در کنار کاهش اشتباهات فردی داشته باشیم، تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد تیم حریف و تیم خودشان برای بازی فردا گفت: ذوب‌آهن اصفهان یکی از تیم‌ها خوب با ساختار دفاعی منظم است، حسینی سرمربی ذوب‌آهن در نیم فصل اول، در چند هفته اخیر و علی‌الخصوص بازی هفته گذشته برابر استقلال تهران نشان داد که تیم‌هایش خیلی خوب و منظم دفاع تیمی انجام می‌دهند.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: ما از الان آمادگی این موضوع را داریم، آنالیز خوبی روی تیم ذوب‌آهن انجام دادیم، می‌دانیم این تیم در چه بخش‌هایی تیم موفق و تیم صاحب قدر و جایگاهی در لیگ است، همین طور می‌دانیم در چه بخش‌هایی ضعف دارد، روی آنها تمرکز و تمرین انجام دادیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم فردا با کمترین میزان اشتباه با بیشترین تمرکز و همدلی و همبستگی در تیم‌مان برویم برای برد و روند خوب تیم‌مان را ادامه بدهیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه