ارسال به دیگران پرینت

نظر پائولو مالدینی درباره تیم مانچینی

جیجی دوناروما، دروازه بان جوان ایتالیایی برای بستن قرارداد با پاری سن ژرمن وارد شهر پاریس شد.

نظر پائولو مالدینی درباره تیم مانچینی

تیم ملی ایتالیا در فینال رقابت های یورو با غلبه بر انگلیس در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت؛ اما این قهرمانی فوق‌العاده با ارائه نمایشهای زیبا و هجومی حاصل شد؛ چیزی که شاید تا پیش از این کمتر از سوی حضوری شاهد آن بوده ایم و بسیاری فوتبال ایتالیا را با قدرت تدافعی بالای آنها می شناسند.

در همین راستا پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا در رابطه با این موفقیت بزرگ آتزوری مصاحبه جالبی انجام داده و می‌گوید: "نه تنها ایتالیا بلکه برای تمام کشورها با توجه به اتفاقاتی که طی 18 ماه گذشته تجربه کرده بودند، رقابت‌های یورو یک نشانه خوشبختی به حساب می‌آمد. در واقع خیلی مهم بود که دوباره شروع کنیم و به زندگی عادی برگردیم."

مالدینی در ادامه گفت: "به لحاظ فوتبالی من فکر می کنم که اکنون صحبت درباره دفاعی بازی کردن ایتالیا به یک اتفاق کلیشه‌ای تبدیل شده و به نوعی زود قضاوت کردن است. البته من نمی‌توانم انکار کنم که سبک دفاعی نیز نوعی از روش بازی فوق العاده و متفاوت محسوب می شود اما در عین حال باید بگویم که ایتالیا اکنون بیش از هر تیم دیگری هجومی بازی می کند. به عنوان مثال در رقابت‌های یورو ما شاهد این موضوع بودیم که انگلیس و ولز در زمین خود دفاع می کردند و منتظر بودند که ایتالیا به آنها حمله کند.

ما در یورو ثابت کردیم که حرف زدن در در مورد دفاعی بازی کردن ایتالیا یک داوری اشتباه محسوب می شود. ما یعنی فوتبال ایتالیا در حال حاضر در همان جایی هستیم که باید باشیم چراکه دو جام یورو و چهار جام جهانی کسب کرده ایم."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه