ارسال به دیگران پرینت

اوکراین با رستگاری در دقیقه ۱۲۰حریف انگلیس شد

آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در پایان وقت‌های معمول برنده نشد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود و اوکراین موفق شد با گل دقیقه ۱۲۰ راهی مرحله بعدی شود.

اوکراین با رستگاری در دقیقه ۱۲۰حریف انگلیس شد

در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو تیم‌های ملی اوکراین و سوئد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک در ۹۰ دقیقه معمول مسابقه خاتمه یافت. گل نخست این بازی را الکساندر زینچنکو در دقیقه ۲۷ با یک شوت سرضرب با بیرون پای راست در داخل محوطه حریف به ثمر رساند. پس از او نیز امیل فورسبرگ در دقیقه ۴۳ کار را برای سوئدی‌ها به تساوی کشاند.

در نیمه نخست این بازی اوکراین نه تنها پیروز شد بلکه از نظر عملکرد و آماری هم نسبت به حریف خود برتر بود و از لحاظ تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی وضعیت بهتری داشت. با این حال این تیم نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دو دقیقه مانده به پایان بازی با شوت امیل فورسبرگ در میانه راه پس از برخورد با زابارنی تغییر مسیر داد، دروازه‌اش باز شد و به این ترتیب کار به تساوی کشیده شد.

در نیمه دوم که بر جذابیت بازی افزوده شد و دو تیم بارها توپ را به محوطه جریمه یکدیگر بردند و در این بین سه بار هم تیر دروازه‌ها لرزید که دو بار آن توسط امیل فورسبرگ مهاجم تیم ملی سوئد صورت گرفت. در این نیمه اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. برخلاف نیمه نخست، در نیمه دوم سوئدی‌ها برتری نسبتی داشتند اما در نهایت آنها کار از پیش نبردند تا مصاف دو تیم ۳۰ دقیقه دیگر ادامه پیدا کند.

دقیقه ۹۸ دانیلسون پس از تکلی خطرناک از زمین بازی اخراج شد تا سوئد ۱۰ نفره شود. بعد از ۱۰ نفره شدن سوئد، اوکراین پیش آمد و موقعیت‌هایی هم داشت تا این که سرانجام دقیقه ۱+۱۲۰ توسط دووبیک به گل برتری رسید.

اوکراین با این برد برای نخستین مرتبه به یک‌چهارم نهایی یورو رسید و در این مرحله حریف انگلیس شد.

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه