ارسال به دیگران پرینت

زهرا نعمتی فینالیست شد

در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در چک در حال برگزاری است، زهرا نعمتی در مرحله حذفی ریکرو انفرادی زنان به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

زهرا نعمتی فینالیست شد

 در ادامه مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان در چک، کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو با نتیجه ۶ بر صفر مقابل کمانداری از ایتالیا به پیروزی رسید و به جمع هشت کماندار برتر این بازی‌ها راه یافت. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کمانداری از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد. نعمتی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل نماینده روسیه به پیروزی رسید و در دیدار نهایی و برای کسب مدال طلا فردا به مصاف کمانداری از ایتالیا می‌رود.

غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ماده ریکرو مقابل کمانداری از اسلواکی با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و حذف شد.

علی‌سینا منشازاده در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۵ مقابل نماینده آمریکا به برتری رسید و به جمع ۸ بازیکن برتر این بازی‌ها راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ مقابل کمانداری از بریتانیا به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. وی در دور نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ مقابل نماینده روسیه شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می‌رود.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ مقابل نماینده بریتانیا شکست خورد و از مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۷ مقابل کمانداری از بریتانیا به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۳ مقابل کمانداری از اسپانیا به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. وی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کمانداری از بریتانیا با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۳۸ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می‌رود.

مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

محمدرضا زندی در ماده W1 و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۱ مقابل کمانداری از کره‌جنوبی شکست خورد و حذف شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه