ارسال به دیگران پرینت

رای کمیته استیناف خوشحالی را به اردوگاه نساجی برگرداند

اعلام رأی کمیته استیناف درخصوص رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای بازی سایپا و پیکان، باعث خوشحالی دراردوگاه تیم نساجی و هوداران مازندرانی این تیم شد.

رای کمیته استیناف خوشحالی را به اردوگاه نساجی برگرداند

 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی صادر شده کمیته انضباطی برای بازی سایپا و پیکان را برگرداند وبه موجب آن نتیجه آن بازی همان ۲ بر ۱ به سود تیم پیکان اعلام شد.

این رأی پس از آن اعلام شد که ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پس از اینکه تیم فوتبال پیکان در دو دقیقه پایانی، اقدام به تعویض ششم یک تعویض بیشتر از حد قانونی را انجام داد، تیم سایپا به کمیته انضباطی شکایت کرد و کمیته انضباطی در حالی که پیکان بازی را ۲ بر ۱ برده بود، نتیجه را ۳ بر ۰ به سود سایپا اعلام کرده بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی پس از اعلام رأی کمیته استیناف گفت که خوشحال هستیم به واسطه اینکه پس از چند هفته پیگیری و اعتراض‌هایی که مجموعه باشگاه نساجی، هواداران ونیز تیم‌های انتهای جدولی به حکم کمیته انضباطی در مورد بازی سایپا و پیکان داشتند، نتیجه‌ای منصفانه وعادلانه صادر شد.

ایزد سیف‌الله‌پور افزود: با اعلام رأی کمیته استیناف، تیم نساجی مازندران با صعود یک پله‌ای در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد، که هرچند روند رسیدگی به شکایت باشگاه پیکان تهران و بلاتکلیفی که برای چند تیم انتهای جدولی ازجمله نساجی داشت، اما اکنون همه مجموعه باشگاه وهواداران نساجی ازاین حکم صادر شده راضی هستند، چرا که از کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال انتظار چنین حکم عادلانه بود.

تا پایان هفته بیست وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی مازندران با کسب ۲۵ امتیاز و به لطف حکم کمیته استیناف به رده سیزدهم جدول رده بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

نساجی در چارچوب هفته بیست وششم این رقابت‌ها روز سه شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۲۱ میهمان تیم صنفت نفت آبادان خواهد بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه