ارسال به دیگران پرینت

گل دوم پرسپولیس آفساید بود| شجاعانه بازی کردیم اما به گل نرسیدیم

مربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد گل دومی که پرسپولیس وارد دروازه این تیم کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

گل دوم پرسپولیس آفساید بود| شجاعانه بازی کردیم اما به گل نرسیدیم

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۵۰ میزبان نساجی مازندران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان تیم نساجی مازندران بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. مهدی ترابی (۹) و عیسی آل کثیر (۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

مصطفی صداقت در پایان این دیدار گفت: به تیم حریف تبریک می گویم. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. شجاعانه بازی کردند. در ۱۵ دقیقه ابتدایی به دلیل تجربه کم برخی بازیکنان بازی را به حریف داده بودیم اما در ادامه مسلط بر بازی بودیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم در زمین پیاده کردند. داوری هم که در موردش همه دیدند. گل دوم آفساید بود. در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و از آنها تشکر می‌کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • دیناری ارسالی در

      برو بابا تواز فوتبال انگاری چیزی حالیت نمیشه توپ و آل کثیر در یک خط بودند و نمیتونست آفساید باشه ولی شما هم همچون کیسه کش ها کاری به کارشناسان فوتبال که اغلب گفتن آفساید نیست ندارید هرچی ذهن مریض خودتون گفت رو میگید .شما باختید و باخت رو قبول کنید نمیتونید با هوچی گری و فریاد داور رو به سمت خود کشیده و نتیجه بگیرید بازی کنید و ببرید .


    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه