ارسال به دیگران پرینت

محسنی اژه‌ای معمار دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی

معاون قضائی دادگستری استان تهران به تشریح برگزاری دادگاه‌های مفاسد اقتصادی پرداخت و گفت: می‌توان از محسنی اژه‌ای به عنوان معمار دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی یاد کرد.

محسنی اژه‌ای معمار دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی

حسن بابایی درباره انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه اظهار کرد: انتخاب مسئول قوه قضائیه از مدیران ارشد دستگاه قضائی که دارای تجربه و اشراف کامل به دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه و مهمتر از همه به پرونده‌های مهم قضائی کشور احاطه دارد در خور تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ که کشور با شرایط خاص اقتصادی مواجه بود سوابق و تخصص آقای محسنی اژه‌ای زمینه تشکیل دادگاه‌های ویژه اقتصادی را با استجازه ریاست وقت قوه از مقام معظم رهبری فراهم کرد. شاکله این محاکم با آئین نامه‌ای مبسوط که با هدف تسریع و کاهش اطاله و البته با اتقان در معاونت اول قوه تحت تصدی جناب محسنی پی ریزی شد توانست خلأ قوانین حاکم را مرتفع کند.

معاون قضائی دادگستری استان تهران ادامه داد: مضافاً اینکه حقیر به عنوان یکی از قضات این محاکم به کرات شاهد برگزاری جلسات توجیهی برای قضات این محاکم توسط شخص معاون اول بودم و بی دلیل نیست که می‌توان وی را معمار فکری این دادگاه‌ها معرفی کرد.

بابایی در پایان گفت: قطعاً با حضور وی در مسند ریاست قوه شاهد تحولات ساختاری در ارکان این قوه با نگرش تحولی آنچنان که مقام معظم رهبری انتظار دارد خواهیم بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه