ارسال به دیگران پرینت

تامین امنیت انتخابات با حضور ۶۰۰ هزار نیروی پلیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده ناجا گفت: ۶۰۰ هزار نیروی پلیس در روز انتخابات وظیفه تامین امنیت را برعهده دارند.

تامین امنیت انتخابات با حضور ۶۰۰ هزار نیروی پلیس

سردار محمد شرفی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم بسته‌های معیشتی از سوی کارکنان ناجا در غرب استان تهران با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: امروز همه مردم و نهادهای حمایتی و نیز دیگر نهادها برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پای کار بیایند.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: کارکنان ناجا در پنجمین مرحله رزمایش مومنانه طبق باورهای دینی و فرامین قرآنی در امور خیریه مشارکت کرده و در این خصوص ۳۰۰ بسته معیشتی توسط همکاران تهیه شده تا به دست نیازمندان برسد.

وی با بیان اینکه در رزمایش کمک مومنانه مهم آن شور و تکاپویی است که بین مردم برای اجرای این رزمایش راه افتاده است، از کارکنان ناجا خواست تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و خدمت به آنان به کار گیرند.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: ۶۰۰ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی تأمین امنیت در روز انتخابات را بر عهده دارند و در تأمین امنیت انتخابات سهیم بوده و نقش ایفا خواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی انتخابات را یک رویداد سیاسی مهم در سطح کشور توصیف کرد و افزود: ان شاء الله مردم با آگاهی کامل، مشارکتی مطلوب در انتخابات خواهند داشت.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه