ارسال به دیگران پرینت

ربیعی: از بازی با سپاهان تا پرسپولیس، جهش تاکتیکی داشتیم

سرمربی مس رفسنجان به دفاع از بازی و عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس پرداخت.

ربیعی: از بازی با سپاهان تا پرسپولیس، جهش تاکتیکی داشتیم

محمد ربیعی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم. با برنامه بازی کردیم و مسیر بازی را تحت کنترل کامل داشتیم. نمی‌دانم حرفی که می‌زنم تا چه حد مستند است اما در تمام بازی‌هایی که از پرسپولیس دیده بودم، با توجه به کیفیت بالای این تیم، کمترین موقعیت را به این تیم دادیم. پرسپولیس در هر بازی موقعیت‌های زیادی دارد اما ما فرصت‌های کمی دادیم و خودمان هم سه، چهار فرصت داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم.

سرمربی مس ادامه داد: بازی تاکتیکی و با برنامه از سوی هر دو تیم بود. می‌دانستیم اگر مقابل پرسپولیس یک لحظه غفلت کنیم، همان باعث گلزنی حریف می‌شود. با وجود روش جدید و تمریناتمان، یک لحظه غفلت صورت گرفت. خودم از نحوه بازی، تلاش، نظم و ... تیم راضی و بیش از گذشته امیدوار هستم. ما به معنای واقعی کلمه تیم هستیم و جلوی فینالیست آسیا فوتبال خوبی انجام دادیم.

او درباره اینکه چرا داوران لیگ برتری در بازی های مس از تصمیمات خود باز می‌گردند و به VAR وطنی رو می‌آورند گفت: بعضی وقت‌ها داوران با هم ارتباط دارند و بعضی مواقع هم سیستم رادیویی قطع است. امیدوارم حالا که از سیستم کمک داور ویدیویی بهره‌مند نیستیم، حداقل سیستم رادیویی داوران در همه دیدارها وصل باشد. به سوال شما جواب نمی‌دهم. الان صلاحیت پاسخگویی ندارم.

ربیعی درباره قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: در چند صحنه با داور اختلاف نظر داریم اما فکر می‌کنم تلاش خود را کردند که قضاوت عادلانه داشته باشند.

سرمربی مس خاطرنشان کرد: بازی با پرسپولیس تمام شده است. از بازی با سپاهان تا این دیدار یک پرش تاکتیکی بود. درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما واکنش ما برای این دیدار درست بود. تیمی که پنج گل در مقابل سپاهان خورد، از لحاظ روحی و روانی شکننده بود. ما دوران سختی را در این ۴۵ روز پشت سر گذاشتیم. روند تیم امیدوارکننده است. به علت تلاش و زحمات بسیار زیادمان در فصل گذشته و صعود به لیگ برتر، کوشش ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در رتبه در خور و شان باشگاه، شرکت و مردم عزیز و دوست داشتنی رفسنجان کسب می‌کنیم.

وی درباره انتقادات از زمین چمن مصنوعی تیمش گفت: زمین مسابقه هم مقداری باعث انتقاد رقبا شده است. امیدوارم با تلاش مسئولان شهری و سازمانی، صاحب یک زمین چمن طبیعی شویم. سبک بازی مطلوب خود من هم روی این چمن اجرایی نیست. فعلا امکان بهره‌مندی از زمین چمن طبیعی را نداریم اما می‌دانم همه تلاش می‌کنند این اتفاق بیفتد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فوتبال شناس ارسالی در

      کدام جهش پرسپولیس خیلی ضعیف بازی کردفقط دوموقعیت داشت شماره برنامه داشتین نه فوتبال روبه جلوترند بودین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه