ارسال به دیگران پرینت

شخصیت خودمان را زیر سوال نمی‌بریم

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت: پولی به خاطر تبلیغات محیطی نگرفتیم و‌ مقدار آن هم اعلام نشده است.

شخصیت خودمان را زیر سوال نمی‌بریم

مجید زیندینی در حاشیه بازی دوستانه مس رفسنجان مقابل سپاهان اظهار داشت: بعد از بازی با سپاهان (شکست ۵ بریک مس رفسنجان) تیم وارد بحران شد اما الان با تمریناتی که بازیکنان پشت سر گذاشتند، تیم شرایط خوبی دارد. با آلومینینوم در اراک بازی خوبی برگزار کردیم که یک بر یک شد. تیم ما رفته رفته شرایط خوبی پیدا می‌کند و تلاش می‌کنیم پیش از بازی با پرسپولیس به آمادگی لازم برسیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

مدیرعامل مس رفسنجان در خصوص وقفه مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: این تعطیلات برای یک سری از تیم‌ها که بازیکن خسته و مصدوم داشتند خوب و برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی بودند، بد شد و با شروع مسابقات افت خواهند داشت. تلاش می‌کنیم امسال همانطور که قول دادیم یک تیم با شخصیت را در لیگ برتر حفظ کنیم و سال بعد نتایج بهتری بگیریم.

وی در‌ مورد حرف و حدیث‌هایی که بعد از شکست سنگین مقابل سپاهان در‌مورد هماهنگی دو باشگاه برای این نتیجه مطرح شد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. قرار بود وقتی گل اول را زدیم حالت دفاعی بگیریم. ولی دو‌گلی که روی اشتباه بازیکنان خوردیم باعث شد شیرازه تیم به هم بریزد و سپاهان از این مساله نهایت استفاده را کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان خیلی ناراحت بودند. هر باشگاهی شخصیتی دارد و هیچ کس، چه بازیکن، چه مربی و چه باشگاه این کار را نمی‌‌کند و شخصیت خودش را زیر سوال نمی‌برد.

زیندینی در مورد اینکه آیا از تبلیغات محیطی پولی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: هنوز پولی از تبلیغات نگرفتیم و‌ چیزی هم در مورد مقدار آن به ما اعلام نشده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه