ارسال به دیگران پرینت

تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها خبر داد.

تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در پارکینگ‌ها
سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان کرد: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، تسهیلات ویژه برای ترخیص خودرو‌های رسوبی توقیفی در سطح شرق استان تهران از ۱۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه شرایط ویژه مشخص شده برای ترخیص به مدت ۲ ماه است انتظار داریم مالکان یا متصرفان خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها با دست داشتن قبض و مدارک خودرو از جمله سند و مدارک احراز هویت با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در تسهیلات پلیس راهور، مالکان خودرو‌ها برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به گواهینامه و بیمه ندارند.

سرهنگ "سلیمانی" افزود: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط (یک ساله) وجود داشته و جرایمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند مورد بخشودگی واقع می‌گردند.

وی با بیان اینکه جرایمی که بخشوده می‌شود مربوط به سال ۹۹ به قبل است، عنوان کرد: خودرو‌های شخصی و عمومی که در سن فرسودگی است شامل این طرح نمی‌شود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه