ارسال به دیگران پرینت

رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازمه تبلیغات انتخاباتی در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازمه تبلیغات انتخاباتی است.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازمه تبلیغات انتخاباتی در استان سمنان

علی رضا آشناگر غروب شنبه در نشست همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در استانداری سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: حامیان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا ویروس را در تبلیغات انتخاباتی با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همانند هفته‌های گذشته است اما بر اساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شیب سرایت این ویروس در استان قدری سرعت گرفته است، افزود: نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم و برای مدیریت، کاهش و تثبیت شیب شیوع این ویروس منحوس باید تلاش‌ها ادامه یابد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند، ابراز داشت: با آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلسات تبلیغاتی با جدیت دنبال شود.

آشناگر افزود: در روز جمعه هفته جاری کار اخذ رأی از مردم شریف ایران اسلامی آغاز خواهد شد و این روزها با انجام تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران محترم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بر اساس چارچوب‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات انجام می‌شود، ادامه داد: تیم‌های بازرسی و نظارت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و نباید رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه عادی انگاری شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: از آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌خواهیم در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همکاری مردم با کادر درمان ادامه یابد.

آشناگر افزود: سمنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همواره جز استان‌های برتر کشور است و این رتبه خوب با ادامه جدیت مردم در رعایت نکات بهداشتی تا ریشه کنی کرونا ادامه یابد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه