ارسال به دیگران پرینت

ربیعی: ماموریتم در مس را کامل انجام داده‌ام|تیم ملی خط حمله آتشینی دارد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد کارش را در این تیم به خوبی انجام داده و به اهدافش رسیده است.

ربیعی: ماموریتم در مس را کامل انجام داده‌ام|تیم ملی خط حمله آتشینی دارد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در چند هفته گذشته باخت بدی در اصفهان داشتیم اما این بازی بازی بدی نبود. ما موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. فکر می‌کنم بازی مفیدی برای هر دو تیم بود. 

او درباره حواشی ایجاد شده برای مس رفسنجان گفت: من کارم را انجام می‌دهم و به این مسائل کاری ندارم. حدود 12 - 13 سال است که سرمربی هستم و این مسائل در کار ما طبیعی است. مهم این است که ما و هیات مدیره باشگاه اهدافی را تدوین کرده‌ایم اما در راه رسیدن به این اهداف پستی و بلندی‌هایی وجود دارد. سال گذشته مس را با ۶۷ امتیاز به لیگ برتر آوردم که کسی تصور نمی‌کرد. ما سه هفته زودتر و با خیال راحت به لیگ برتر آمدیم. با احترام به همه مربی‌ها و بازیکنان متاسفانه سطح کیفی لیگ یک امسال پایین‌تر از سال‌های گذشته است. ما برنامه سه ساله برای صعود داشتیم اما توانستیم در کمتر از یک سال این کار را انجام دهیم که رکورد لیگ یک را شکستیم. از روز اول هم گفتم که هدف ما ماندن تیم در لیگ برتر است. ما ریتمی داریم و در اسفند ماه مذاکرات ما تمام شد و تصمیم گرفتیم که دو سال دیگر با این مجموعه ادامه دهیم. من این شهر و این تیم را دوست دارم و خودم این تیم را به لیگ برتر آورده‌ام. همه تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند مسیر آزمون و خطایی را طی می‌کنند و فکر می‌کنم کارمان را درست انجام می‌دهیم اما برخی دوست دارند به باشگاه فشار بیاورند که قصدشان غیر فوتبالی است.

ربیعی افزود: افرادی که فوتبال را دوست دارند و فوتبال را می‌شناسند و می‌دانند که تیمی که تازه به لیگ برتر می آید باید چه روندی را طی کند. خیلی وقت ها ما پدیده مسابقات شدیم. به تیم آلومینیوم اراک هم تبریک می گویم آلومینیوم هم تیم خوبی است و خوشحالم که توانستیم رد پای خوبی در این تیم هم داشته باشیم. ما مربی ها سعی می کنیم در هر باشگاهی رد پای خوبی از خودمان به جا بگذاریم. فکر می کنم ماموریتم را تمام و کمال برای مس انجام داده ام و فقط بخش ثبات تیم مانده که این مورد را هم حل خواهیم کرد.

سرمربی مس رفسنجان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال و روند این تیم برای صعود به جام جهانی گفت: بازی هارا کامل دیده ام و پیروزی تیم ملی برابر بحرین را تبریک می گویم. این برد همه فوتبالی ها و مردم را خشنود کرد. در نیمه اول بازی مقابل بحرین کمی آشفتگی وجود داشت اما با تغییرات درستی که در حین نیمه اول و نیمه دوم انجام شد ریتم خوبی ایجاد کرد. این تیم ملی آتشین ترین خط حمله یک دهه اخیر را دارد واگر توجه کنیم همه نوع بازیکن در حمله داریم اگر درست تغذیه شوند با توجه به خلاقیت بالای این بازیکنان و درایت کادر فنی می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. به نظر من کار درستی است که از بازیکنان ذخیره باری بازی مقابل کامبوج استفاده شود چون بازیکنان اصلی می توانند برای بازی مقابل عراق آماده شوند. خداراشکر تیم ملی غنی ای داریم و این غنی بودن میسر نمی شد مگر با زحمات مربیان زیادی که در رده های پایه و باشگاهی زحمت کشیده اند. انشاالله اتفاقات بدی را که در دور رفت این بازی ها شاهد بودیم با برد های آینده فراموش می کنیم و به جام جهانی می رویم.فکر می کنم اگر تدبیرات لازم انجام شود و با توجه به سبکی که بازی می کنیم می توانیم عراق را هم شکست دهیم.

او درباره مربی گری در لیگ های پایین تر و لیگ برتر گفت: خوشحالم که در مسیر مربی‌گری پله‌ها را چند تا یکی نرفته‌ام. من تابحال دو تیم را از لیگ دسته دو به لیگ یک آورده‌ام و از لیگ یک هم مس را به لیگ برتر آوردم. روند کاری خودم را دوست دارم. من آنالیزور و دستیار بوده‌ام و از این بابت بسیار خوشحالم. قطعا برنامه‌ریزی قهرمانی در لیگ برتر خواهم داشت اما نمی‌دانم با چه تیمی. سبکی هم که تیم‌هایم بازی می‌کنند، تهاجمی است که گاهی به ضرر ما می‌شود، اما اصول و فلسفه‌ام را تغییر نخواهم داد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه