ارسال به دیگران پرینت

رونالدو به رکورد علی دایی نزدیک‌تر شد

کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلزنی در یک بازی دوستانه مقابل اسرائیل به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی نزدیک‌تر شد. پرنغال این بازی را ۴ بر صفر برد. رونالدو اکنون ۱۰۴ گل ملی زده و تا رسیدن به ۱۰۹ گل علی دایی فقط ۵ گل فاصله دارد.

رونالدو به رکورد علی دایی نزدیک‌تر شد

 کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلزنی در یک بازی دوستانه به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی نزدیک‌تر شد.

در آخرین دور از بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی در قاره اروپا پیش از آغاز یورو ۲۰۲۰، تیم ملی پرتغال در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون میزبان تیم رژیم اشغالگر قدس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد.

گل دوم مدافع عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند. با این گل، شمار گل‌های ملی رونالدو به ۱۰۴ تا افزایش پیدا کرد و او حالا تنها ۵ گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی ستاره سابق تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد.

سایر گل‌های این بازی را برونو فرناندس دو بار در دقایق ۴۲ و ۱+۹۰ و ژوائو کانسلو به ثمر رساندند.

پرتغال در گروه F، گروه مرگ رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با فرانسه، آلمان و مجارستان رقابت خواهد کرد. اولین بازی این تیم روز سه‌شنبه هفته آینده در شهر بوداپست مقابل تیم ملی مجارستان خواهد بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه