ارسال به دیگران پرینت

داوطلبان انتخابات شوراها با رعایت قانون مردم را به حضور دعوت کنند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان دشتی گفت: داوطلبان انتخابات شوراها با رعایت قانون مردم را به حضور دعوت کنند.

داوطلبان انتخابات شوراها با رعایت قانون مردم را به حضور دعوت کنند

حیدر منصوری عصر یکشنبه در نشست با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خورموج اظهار داشت: داوطلبان با ایجاد شور انتخاباتی در جامعه زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات ۲۸ خرداد فراهم کنند.

وی ضمن تشریح بایدها و نبایدهای انتخاباتی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر انتظار داریم نامزدها به قانون پایبند و مردم را نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنند.

منصوری با بیان اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار رکن اساسی انتخابات است، افزود: در زمینه امنیت و سلامت انتخابات تمهیدات لازم از سوی فرمانداری در سطح شهرستان اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان دشتی بیان کرد: برای تحقق دو رکن مشارکت و رقابت به عنوان دو وظیفه ملی همه باید اهتمام و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی با اشاره به مواد ۶۱ تا ۶۶ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر تصریح کرد: انتظار داریم در جهت حفظ سلامت مردم نامزدها در زمان تبلیغات شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت کنند و بر اساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی کرونا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منزله تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه