ارسال به دیگران پرینت

درخواست لاریجانی پس از ردصلاحیتش از آملی لاریجانی| نماینده مجلس جریان ردصلاحیت لاریجانی را فاش کرد؟

درخواست لاریجانی پس از ردصلاحیتش از آملی لاریجانی| نماینده مجلس جریان ردصلاحیت لاریجانی را فاش کرد؟ علی لاریجانی بعد از ردصلاحیتش از آملی لاریجانی خواست هیچ کاری انجام ندهد.

درخواست لاریجانی پس از ردصلاحیتش از آملی لاریجانی| نماینده مجلس جریان ردصلاحیت لاریجانی را فاش کرد؟

نماینده ادوار مجلس در رابطه با عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی گفت: لاریجانی به اخوی خود سپرد که هیچ کاری انجام ندهد.

«عزت الله یوسفیان ملا»، نماینده ادوار مجلس، در رابطه با فضای انتخاباتی پیش رو و احتمال حضور پرشور مردم در این انتخابات گفت: من فکر می کنم آرام آرام به سمت فضایی بهتر می رویم چون کار دو سه روز است که شروع شده و هنوز ستادها در استان ها و شهرستان ها شکل نگرفته اند. اگر کاندیداها واقعا وارد رقابت سالمی با هم شوند فضا از حضور آنها شکل می گیرد. همیشه کاندیداها به گرم شدن فضای انتخاباتی دامن می زنند اگر کاندیداها چندان به میدان نیایند و نخواهند که رقابتی سالم و محکم داشته باشند فضا به همین صورت منفعل می ماند. تصور من این است که روز به روز فضای انتخابات بهتر خواهد شد.

یوسفیان ملا در رابطه با عدم احراز صلاحیت لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: همه ما می گفتیم آقای لاریجانی اهل عقلانیت است و عقلایی فکر می کند و فردی سنگین و متین است این سنگینی و متانت همیشه باید باشد.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: رهبری بهترین تعبیرها را در مورد آقایان داشته و یکی از آنها ایشان هستند. ایشان مردم را دعوت کردند تا پای صندوق های رای بروند و حتی به اخوی خود سپردند که هیچ کاری نکند و این نشانه عقلانیت ایشان است و نشان می دهد اطرافیان و هواداران ایشان در مورد لاریجانی اشتباه نمی کردند.

او تاکید کرد: وقتی که فردی بر صندلی قدرت تکیه زده و متانت به خرج داده معلوم است که این متانت تصنعی است ولی وقتی از صندلی پایین آمد و مشکلی برای او بوجود آمد و حتی اگر مشکل شایسته او نباشد اما باز هم عقلانیت به خرج بدهد یقینا او فردی عاقل است. آقای لاریجانی اینجا امتحان خوبی پس داد. کسانی برای او شعار می دادند و او را فردی عاقل و متین می دانستند و او عقلانیت خود را در همه ابعاد نشان داد و از کوره در نرفت و به یکباره نگفت شما اشتباه کردید. او آرام و راحت برخورد کرد و به احدی مراجعه نکرد و به دوستان و طرفداران خود گفت که در یکجا جمع نشوند و مساله ای اتفاق نیفتاده و این قانون است و آنها می توانند قانونا چنین تشخیصی بدهند و آنچه از ایشان انتظار می رفت دیده شد و همه از اینکه ایشان عقلانیت را در همه ابعاد دارند رضایت دارند.

او در پایان گفت: احراز صلاحیت و رد صلاحیت ها تشخیص است و تشخیص ها با هم فرق دارد با شناختی که من از ایشان دارم رد صلاحیت شایسته ایشان نبود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه