ارسال به دیگران پرینت

استعفای رئیس و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران

ساری - رئیس و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند.

استعفای رئیس و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران

مهدی سعادتی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر ور وستای مازندران در نامه‌ای استعفای خود را به نشان اعتراض در پی تأیید صلاحیت برخی از نامزدهایی که توسط مراجع پنجگانه رد صلاحیت شده بودند، تقدیم هیئت نظارت عالی مرکزی کرد.

در نامه‌ای که از سردار مهدی سعادتی رئیس هیئت نظارت بر شوراهای اسلامی در مازندران در فضای مجازی در استان بازنشر شده است، از استعفای وی و برخی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها حکایت دارد. در این نامه دو صفحه‌ای که به امضای سعادتی رسیده است، ضمن اعتراض به دخالت برخی همکاران و افراد ذی نفوذ برای تأیید صلاحیت نورچشمی‌های بی صلاحیت، دلیل این اقدام عنوان شده است.

استعفای رئیس و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران

همچنین در این نامه تصریح شده است به زودی ضمن افشاگری رسمی پشت پرده برخی افراد با نامزدهای مسئله دار، مستندات آن برای برخورد با آنان به شورای نگهبان تقدیم می‌شود.

در این نامه تصریح شده هیئت نظارت مرکزی با نفوذ و لابی تأیید صلاحیت برخی افراد رد صلاحیت شده را اعلام کرده استف همچنین ۲۰ نفر از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مازندران به منظور اعتراض به تأیید صلاحیت برخی کاندیدا که پیش از این توسط مراجع انتظامی و امنیتی رد صلاحیت و سپس با نفوذ و لابی تأیید صلاحیت شدند، استعفای خود را تقدیم کردند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی، ارسالی در

      حتما قوم وخیشاوندان انه وکسانی که با انها غارت میکردند تو میدون نیستن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه