ارسال به دیگران پرینت

درگیری کاندیدای سبزوار با رئیس هیأت نظارت

رئیس سابق و عضو مستعفی شورای شهر سبزوار در دوره پنجم در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی و فضای مجازی سبزوار گفته است: روز گذشته(۶خردادماه) برای اعتراض به رد صلاحیتم به دفتر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران رفتم که جلو درب ورودی هیأت، علی‌اصغر عنابستانی را دیدم که به او گفتم: چه هیزم تری به شما فروختم که می‌خواهید ریشه من را بزنید. که عنابستانی در جوابم به گزارش رد شده اشاره کرده و او را هل داده است. روابط عمومی دفتر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات با انتشار نامه‌ای ادعای درگیری یکی از کاندیداهای شورای شهر سبزوار را با این نماینده کذب محض خواند.


درگیری کاندیدای سبزوار با رئیس هیأت نظارت

روابط عمومی دفتر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات با انتشار نامه‌ای ادعای درگیری یکی از کاندیداهای شورای شهر سبزوار را با این نماینده کذب محض خواند.

پس از ادعای قربانعلی کلمیشی رئیس سابق شورای شهر سبزوار و نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در فضای مجازی مبنی بر حضورش برای پیگیری رد صلاحیتش در دفتر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران و طرح صحبت‌های رد و بدل شده‌اش با نماینده مردم سبزوار، روابط عمومی دفتر علی‌اصغر عنابستانی امروز با انتشار نامه‌ای ضمن کذب محض خواندن مطالب منتشر شده از طرف این کاندیدای رد صلاحیت شده، آورده است:

«ظاهراً خبری در خروجی‌های مختلف منتسب به آن رسانه مبنی بر درگیری نماینده مردم غرب خراسان و رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان با احدی از کاندیداهای رد صلاحیت شده جلوی درب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور قرار گرفته که از اساس کذب محض است.

در خبر مذکور اتهامات عجیب و غریبی از طرف کاندیدای مذکور مطرح شده که حتماً از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

بدیهی است ورود به عرصه بررسی صلاحیت کاندیداها و حق‌مداری و سفارش‌ناپذیری بستر تهمت‌ها و فضاسازی‌های زیادی را علیه رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان فراهم می‌کند که ایشان به هیچ عنوان بنا ندارند تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار گیرند، پس قانون مطبوعات لازم است این تکذیبیه را بر روی خروجی‌هایی که اصل خبر کذب را منتشر نموده‌اید نشر دهید، بدیهی است در هر صورت حق پیگیری قضایی همچنان برای ایشان محفوظ می‌باشد.»

رئیس سابق و عضو مستعفی شورای شهر سبزوار در دوره پنجم در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی و فضای مجازی سبزوار گفته است: روز گذشته(۶خردادماه) برای اعتراض به رد صلاحیتم به دفتر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران رفتم که جلو درب ورودی هیأت، علی‌اصغر عنابستانی را دیدم که به او گفتم: چه هیزم تری به شما فروختم که می‌خواهید ریشه من را بزنید. که عنابستانی در جوابم به گزارش رد شده اشاره کرده و او را هل داده است.

کلمیشی همچنین مدعی شده که دلایل رد صلاحیتم را از طریق ارسال پیام در یکی از پیام‌رسان‌ها از عنابستانی خواستم، اما او پیامی حاوی شماره حساب شخصی خودش برای تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان ارسال کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه