ارسال به دیگران پرینت

یادی از مسعود بهبهانی‌نیا با نام «آقای پدر»

تهیه‌کننده برنامه‌هایی چون «قندپهلو» از دوران شروع اجرا و برنامه‌سازی با حمایت مسعود بهبهانی نیا که او را آقای پدر می نامیدند یاد کرد.

یادی از مسعود بهبهانی‌نیا با نام «آقای پدر»

 امیر قمیشی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در یادداشتی از مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال‌ها نوشت و از همکاری‌های که با یکدیگر داشتند یاد کرد.

این یادداشت را در زیر می‌خوانید:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

مسعود بهبهانی نیا بیش از یک نویسنده سرشناس در زندگی من نقش داشت سال ۱۳۷۵ وقتی به خاطر نزدیک شدن به سنّ بلوغ و عدم تناسب ظاهرم برای ادامه اجرای برنامه‌های کودک سیما از به‌کارگیری ام برای برنامه مخاطب هدف این گروه سنّی پرهیز می‌شد لطف خدا مشمول حالم شد تا بعد یک آشنایی کاملاً اتفاقی مسعود بهبهانی نیا همراه با مرحوم سیف الله داد و با برنامه «راه افتخار» فرصت دیگری به من بدهند و در دفتر کوچکشان «سینا فیلم» راه دوباره‌ای بر من گشوده شود تا همراه با مهدی باقربیگی ستاره «قصه‌های مجید» که او نیز با کودکی چند سالی می‌شد وداع کرده بود اجرا برای مخاطب غیر کودک را تجربه کنیم.

آن روزها عوامل آن برنامه تلویزیونی «راه افتخار» به تهیه کنندگی آقای بهبهانی نیا، از شعله شریعتی که آن روزها مدیر هماهنگی بود تا مهدی حسینی وند که ضمن کارگردانی برنامه‌های ترکیبی، تدوین در خبر سیما در آن سال‌ها را بر عهده داشت به شوخی آقای بهبهانی را «آقای پدر» صدا می‌زدند. آری آقای پدر چون او برخلاف دیگران برنامه سازان غیرفرهنگی آن سال‌های تلویزیون اهل تفکر و فرهنگ و انصاف و دیانت بود همه اینها کافی بود تا پس از سال‌ها دوری‌اش از تهیه کنندگی و اشتغالش به نگارش آثار مرجعی چون «خاک سرخ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و… ارتباطمان در تمام این سال‌ها هنوز هم برقرار باشد، آقای پدر عزیز بود خیلی عزیز، عزیز چونان پدری هم خون لطفاً آقای پدر را به فاتحه و صلواتی بدرقه کنید»

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه