ارسال به دیگران پرینت

پولادگر: تکواندوکاران ایران و افغانستان فرقی برای ما ندارند

دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان به همراه مسئول امور فرهنگی سفارت جمهوری افغانستان در فدراسیون تکواندو حاضر شدند و با پولادگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

پولادگر: تکواندوکاران ایران و افغانستان فرقی برای ما ندارند

محمد یونس دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان و عبدالجمیل باعث مسئول کمیته فرهنگی سفارت جمهوری این کشور عصر امروز (چهارشنبه - ۱۲ خردادماه) در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو از تمرینات تیم پناهجویان افغانستان مقیم ایران بازدید کردند.

در این دیدار که با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، مجید نیری دبیر فدراسیون، آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی و سیدصادق هاشمی رییس کمیته مهاجرین فدراسیون همراه بود به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از تیم پناهجویان و موانع موجود پرداخته شد.

محمد یونس دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان ضمن تشکر از کمک‌ها و خدماتی که به منظور حمایت ورزشکاران این رشته صورت گرفته است، گفت: فدراسیون تکواندو ایران همواره الگویی برای تکواندو افغانستان بوده است؛ ایران همواره در این راه ما را همراهی کرده و سپاسگزار مسئولین این کشور هستیم. به دنبال توسعه آموزش مربیان و داوران تکواندو در افغانستان هستیم چراکه تکواندو در افغانستان در صدر رشته‌های دیگر قرار دارد و با حمایت‌های مالی و معنوی می‌تواند گسترش پیدا کرده و افتخارآفرینی کند.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: هیچ فرقی میان تکواندوکاران ایران و هوگوپوشان افغانستان برای ما وجود ندارد؛ همواره سعی کرده‌ایم شرایط رشد و شکوفایی این ورزشکاران را فراهم نماییم که ثمره آن هم کسب تنها مدال تاریخ ورزش افغانستان در المپیک توسط یکی از همین بچه هایی است که در ایران آموزش دیده بود. لحظه‌ای که این تکواندوکار موفق به کسب مدال شد و شادی مضاعفی که برای ما به همراه داشت را فراموش نمی‌کنیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیلی که تکواندوکاران افغانستان دارند از شما می‌خواهم نگاه ویژه ای به این نفرات داشته باشید؛ قطعا سرمایه گذاری در این بخش می‌تواند بازده بالایی داشته باشد و افتخارات متعددی را برای کشور شما فراهم کند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه