ارسال به دیگران پرینت

توانستیم به خوبی از نقاط ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز در دربی تبریز توانستیم به خوبی از نقاط ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم.

توانستیم به خوبی از نقاط ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم

علیرضا پژمان شامگاه شنبه پس از پیروزی تراکتور مقابل ماشین‌سازی در تبریز، اظهار داشت: دربی همیشه حساس است. در تبریز، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی از قدیم دربی‌های حساس و دلچسبی مقابل یکدیگر داشتند و امروز هم با انتقال مالکیت باشگاه ماشین‌سازی، این تیم با روحیه مضاعف به زمین آمد.

 

وی افزود: با تمام احترامی که به تیم ماشین‌سازی قائلم، اما ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با یک بازی مالکانه، گردش و حفظ توپ؛ بازی خوب و روانی را ارائه دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در تمرینات، تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و امروز هم با آنالیزی که داشتیم، توانستیم از نقطه‌ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم و از پشت هافبک‌های این تیم صاحب موقعیت شویم و به گل برسیم.

پژمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر حواشی ایجاد شده در مورد مهدی تیکدری، گفت: تیکدری با باشگاه تراکتور قرارداد دارد. او یکی از بازیکنان باشخصیت و متعصب تیم ماست. هواداران به این حواشی توجه نکنند. مطمئن باشید که او سال آینده با تراکتور خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: به هواداران تبریک می‌گوئیم. امروز یک بازیکن را از تیم امید خود به زمین فرستادیم تا به تیم‌های پایه خود هم روحیه بدهیم. آقای خطیبی و کادر فنی خیلی به بازیکنان پایه اعتقاد و علاقه دارند که ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و به موفقیت برسیم.

سرخ پوشان تبریز عصر امروز (شنبه) در دربی تبریز به مصاف ماشین‌سازی رفتند و مقابل این تیم به برتری دو بر صفر رسیدند.

رسول خطیبی در این دیدار نیز برخی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما شاگردان او با ارائه یک بازی کاملاً برتر نسبت به حریف، سه امتیازی شیرین به دست آوردند.

سامان نریمان جهان در دقیقه ۳۵ و میلاد فخرالدینی در دقیقه ۷۵ گل‌های تراکتور را وارد دروازه ماشین‌سازی کردند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه